Tavasszal vásárolt lakóautónkkal két hét alatt kb.4000 km-t tettünk meg.

Ljubljanából indultunk jún.30.án dél körül.Aznap este már St. Tropez mellett aludtunk.Azon a részen viszonylag nagy,tágas ámde nem túl szép ,város közepi lakóautó-parkolók vannak napi 10 eu-ért.Másnap Montpellier,Narbonne, Carcassone.A tengerparti kijelölt pihenőkben már fullra voltak a lakóautók, ezért kempingeztünk.Lehet találni 20 euro körüli csöndes, nyugalmas kempingeket,mi utunk során egyébként is javarészt kicsi,nem zajos, olcsó kempingek mellett döntöttünk.Sajnos nem igazán találtunk az álmaimban létező parkolókat.Ahol meg lett volna, ott mindenhol magasságkorlátozó korlátok, tiltótáblák vannak. Na de vissza az úthoz.A spanyol határ előtt megálltunk St. Jean Piedadban, ahonnan a Caminó indul.Számomra fantasztikus volt a feeling, merthogy két év múlva én is meg szeretném tenni a 800 km-es gyalogos zarándokutat.Az első napi szakaszt,ami a Pireneusokon vág át,szinte pontosan meg tudtuk tenni az autóval, sőt be is tudtunk nézni a zarándokszállásra. Nemzetek kavalkádja, száradó ruhák,csoda.Pamplona, a híres bikafuttatás előtt egy héttel. Jó nagyot bicóztunk, mert a várostól 10 km-re tudtunk megállni. Szóval kell a kismotor vagy a bicó,vagy marad a busz,hogy az ember a városokban körül tudjon nézni.Next day az óceán San Sebastian.Kihagyhatatlan,fürdés a hosszú, homokos parton, kulináris élvezetek,vad, sziklás tengerpart. A másik oldal, immár vissza Fr.országba, a méltán közkedvelt Biarritz.Bár az idő nagyon óceáni, viszont kedvez a vagány, fiatal hullámlovasoknak.Mint a hangyák...csak épp vízben.Aztán elindultunk fölfelé a parton Európa legnagyobb homokdűnéje felé,amiről addig még nem is hallottam, pedig elég nyitott vagyok a csodákra.Szóval a dűne hatalmas,az óceán és az erdő közötti púpos sivatag. Remek parkoló van, árnyas, tágas 8 eu-ért.És innen újra a szárazföld belseje felé Bordeauxon keresztül. A Loire alja ill. a Central Massif.Csodás kastélyok, kertek,barlangok a Geoffreu Padiracot nem szabad kihagyni. Lyonban ideges voltam, mert csak autóból láttuk, képtelenség megállni a lakókával,pedig érdemes lenne megnézni,szép város. Végre a hűs Alpok.Chamonix-ban 38 fok. A Mont Blanc viszont gyönyörűen látható és csábítóan havas.Napijeggyel két felvonóval és a gleccser expresszel voltunk 3800 méter magasan ill. egy fantasztikus jégbarlangban.Eddigi útjaink során mindig a comói tónál zártunk
, ez már szerelem...Sajnos most úgy alakult, hogy Svájcon keresztül tartottunk hazafelé. Nem ez az első alkalmam Svájcban, de nekem nem oyan, mint amire számítottam. No de Ausztria. Az is méltó befejezése az útnak.Aztán ismét Szlovénia ,amire mindenképpen szánjatok időt,mert gyönyörű, kultúrált, gazdag kis ország. Nekünk a második hazánk, a férjem már 4 éve ott dolgozik.Mennyire volt költséges a két hét?Az autópálya-díjak a húzósak, de ha az ember haladni akar, akkor muszáj.Mondom, én preferáltam a kempigeket, kb140 euró többletköltséget jelentettek,de kényelem nekem fontos. Nem baj, majd Norvégiában végig stellplatzolunk.Mindenkinek jó pihenést jó utazást kívánok.