Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

emo Segítség kezdőknek

Több
2019 ápr. 04 09:32 #54777

Mi, ha elkezd zörögni az eszcájg, akkor tudjuk, hogy hazaértünk Magyarországra a jó utakra, egyébként a rongyba tekerés jó ötlet. Nekem öreg autóm van, ha beállok otthon az udvarba, leveszem az akku sarut biztonságból.


Szeret

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 04 06:07 #54775

PJoe írta:

Hello!
Akartam válaszolni - pedig hát én is még csak "zöldfülű" vagyok itt :-) Aztán Ricsi a "profi" megelőzött.
Ami szerencse, mert az "öreg rozmároktól" én is tanulok. Van még mit :-)
Na szóval:
Nekem hasonló felépítményű/jellegű kocsim van, Pilote felépítménnyel.
De nálam függönykarnisok (maradványok...) voltak az első ülések mögött. Aztán arra applikáltunk függönyt.
Így kisebb teret fűtök a hidegben - és talán nyáron is kevesebb az a rész, ami melegszik . (Igazából nem tudom, ősszel vettem az autót.)
De ha már itt vagyok, hadd kérdezzek én is pár dolgot:
Az indító akkumulátornál 0,2A áram folyik, ha minden (látszólag) ki van kapcsolva. Ez emészthető, vagy kezdjek cefetül aggódni? (A szomszéd vizsgabiztos csaj azt mondta, ez minden koros autónál előfordul. Tegyek rá egy áramtalanító kapcsolót a kamionos boltból. Ez a megoldás?)
Más: Most munkaügyből kifolyólag mentem vele egyet. Én élveztem, de egy szakaszon vittem egy utast, aki megijedt az eszcájgok folyamatos zörejétől (ja, több számjegyű magyar utak).
Ezt általában az utazással járó zenei csemegének tekintitek, vagy van valami jó megoldás?
Üdv. J.

Az áramfogyasztás mérését én elvégeztetném máshol is. Lehet a mérőműszer is hibás...
Az eszcájgokat vagy cseréld le műanyagra, vagy tekerd be törlőkendővel és akkor megszűnik a zörej.
:)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 03 20:47 #54773

Hello!
Akartam válaszolni - pedig hát én is még csak "zöldfülű" vagyok itt :-) Aztán Ricsi a "profi" megelőzött.
Ami szerencse, mert az "öreg rozmároktól" én is tanulok. Van még mit :-)
Na szóval:
Nekem hasonló felépítményű/jellegű kocsim van, Pilote felépítménnyel.
De nálam függönykarnisok (maradványok...) voltak az első ülések mögött. Aztán arra applikáltunk függönyt.
Így kisebb teret fűtök a hidegben - és talán nyáron is kevesebb az a rész, ami melegszik . (Igazából nem tudom, ősszel vettem az autót.)
De ha már itt vagyok, hadd kérdezzek én is pár dolgot:
Az indító akkumulátornál 0,2A áram folyik, ha minden (látszólag) ki van kapcsolva. Ez emészthető, vagy kezdjek cefetül aggódni? (A szomszéd vizsgabiztos csaj azt mondta, ez minden koros autónál előfordul. Tegyek rá egy áramtalanító kapcsolót a kamionos boltból. Ez a megoldás?)
Más: Most munkaügyből kifolyólag mentem vele egyet. Én élveztem, de egy szakaszon vittem egy utast, aki megijedt az eszcájgok folyamatos zörejétől (ja, több számjegyű magyar utak).
Ezt általában az utazással járó zenei csemegének tekintitek, vagy van valami jó megoldás?
Üdv. J.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 02 11:31 #54754

Srychy írta:


Lehet kapni gomb áron felvarrható tapadó korongokat.
Vard fel a függönyre és tapaszd az üveghez.

Köszönöm szépen a gyors választ és a segítséget is! :)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 01 18:39 #54741

Zoli02 írta:

Sziasztok!

Köszönöm, hogy itt lehetek! :)
Nem tudom, hogy jó helyre írom-e ha nem akkor bocsánat, írjátok meg, hova való és oda írom!
Van egy 2001-es Fiat-Knaus Eiffelland Runaway P595-ös (mellékelt képen) lakóautónk és olyan gondom van vele, hogy az első szélvédőnél van felül függöny tartó sín, alul pedig nincs, és én azt szeretném ha a függöny az egész műszerfalat takarná.
Kinek milyen ötlete van arra, hogy kevés rombolással megoldható legyen, hogy a függöny alul se csak úgy lógjon hanem legyen ott is valami tartó rész.
Esetleg ha valakinek van ilyen vagy hasonló autója akkor szívesen meghallgatnám a tapasztalatait, ötleteit! :)

Köszönöm előre is. :)

Lehet kapni gomb áron felvarrható tapadó korongokat.
Vard fel a függönyre és tapaszd az üveghez.

Megköszönte: Zoli02

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 01 17:24 #54740

Sziasztok!

Köszönöm, hogy itt lehetek! :)
Nem tudom, hogy jó helyre írom-e ha nem akkor bocsánat, írjátok meg, hova való és oda írom!
Van egy 2001-es Fiat-Knaus Eiffelland Runaway P595-ös (mellékelt képen) lakóautónk és olyan gondom van vele, hogy az első szélvédőnél van felül függöny tartó sín, alul pedig nincs, és én azt szeretném ha a függöny az egész műszerfalat takarná.
Kinek milyen ötlete van arra, hogy kevés rombolással megoldható legyen, hogy a függöny alul se csak úgy lógjon hanem legyen ott is valami tartó rész.
Esetleg ha valakinek van ilyen vagy hasonló autója akkor szívesen meghallgatnám a tapasztalatait, ötleteit! :)

Köszönöm előre is. :)

Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 27 19:59 #54704

NorbiPan írta:

Sziasztok,


köszönet a befogadásért és a segitőkész hozzáállásért...
elképesztő mennyiségű hasznos információt sikerült a fórumról begyűjtsek, melynek határát csak a böngészésre szánható idő korlátozza

szóval, nagyon jó hogy vagytok/vagyunk !


Tudnátok esetleg tanácsot adni, újdonült, öregecske lakóautóm tetőablakának cseréjével kapcsolatban?
Egy régi Tabbert lakókocsi van ráépitve egy teherautóra, melynek ?eredeti? tetőablakai 30x40es belső mérettel rendelkeznek.
végigtelefonáltam kb az összes interneten fellelhető boltot, de mindenhol a 40x40 est tudták csak javasolni, ami viszont tartok tőle, h a tetőgerendázat miatt nem fér be.

Legrosszabb esetben gyártatok új plexiablakokat,ehhez kaptam kontaktot, viszont sajnos már a belső műanyag kezelőszerveket is megette az idő meg az UV, tehát sokkal jobb lenne az egészet cserélni.

Van esetleg ötletetek azt illetően hogy hová fordulhatok ilyen spec ablakért?

válaszokat előre is köszönöm
üdv
Norbi

Nem fogsz kapni 30x40-est, nyugodtan be lehet építeni a 40x40-est, és abból is a MiniHeki Pluszt. Amennyiben át kell vágni egy tetőmerevítő lécet, nyugodtan megteheted, csak helyette kiváltást kell beépíteni.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
Megköszönte: NorbiPan

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 27 16:55 #54696

Sziasztok,


köszönet a befogadásért és a segitőkész hozzáállásért...
elképesztő mennyiségű hasznos információt sikerült a fórumról begyűjtsek, melynek határát csak a böngészésre szánható idő korlátozza

szóval, nagyon jó hogy vagytok/vagyunk !


Tudnátok esetleg tanácsot adni, újdonült, öregecske lakóautóm tetőablakának cseréjével kapcsolatban?
Egy régi Tabbert lakókocsi van ráépitve egy teherautóra, melynek ?eredeti? tetőablakai 30x40es belső mérettel rendelkeznek.
végigtelefonáltam kb az összes interneten fellelhető boltot, de mindenhol a 40x40 est tudták csak javasolni, ami viszont tartok tőle, h a tetőgerendázat miatt nem fér be.

Legrosszabb esetben gyártatok új plexiablakokat,ehhez kaptam kontaktot, viszont sajnos már a belső műanyag kezelőszerveket is megette az idő meg az UV, tehát sokkal jobb lenne az egészet cserélni.

Van esetleg ötletetek azt illetően hogy hová fordulhatok ilyen spec ablakért?

válaszokat előre is köszönöm
üdv
Norbi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 19 06:59 #54662

Hello!
Rendelkezem ilyen jellegű gyümölcslével (47-47 fok körül van) :-)
És remélem, lesz rá lehetőség, hogy néhányotokat megkínáljalak belőle ("zöldfülü debütál" :-) )
Üdv.
J.

Megköszönte: apóka, Kobold66

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 16 23:12 #54640

Üdv "zöld fülü" a füledet egyszer majd meghúzgáljuk,ha hozol hozzá legalább 45 fokos gyümölcslét. Sorba: a PILOTE az a tízből az egyik francia márka ami múlttal rendelkezik. A hűtő:a takaró lemeznek akkor van jelentősége ha télen akarod gázról működtetni.Temperálná a betápot, mert a normál PB dermed a mínuszban.
A rács lamellák miatt az eső nem fog becsapni. Ha becsap az cunami vagy az autó az oldalán van. Bocs! Ha mégis jársz síelni egy odaszabott karton lap megoldja. Sokkal inkább még a rácsot is kifogod venni a nyári melegben ,én is így teszek ha nem elég hideg a bambi. Baloldali vékony piros billenő kapcs .Ha jól van bekötve lehet bekapcsolva, de csak akkor világít és ! ad áramot ha jár a motor ! Balról a második, széles zöld felkapcsolva akkor világít és ad áramot ,ha 230 v hálózaton vagy. Harmadik forgógomb értelem szerűen fokozat. A gáz főcsap vezeték irányba állása mellet, a negyedik forgógomb 8 óra állásban benyomva tartva, az ötödik,
piros benyomva, lehet ,hogy többször. A negyedik, gyújtóláng gombot 4- 5 sec késleltetéssel enged ki. A vezeték lehet , nem leesve volt hanem lehúzva , mert nem állt le a szikra ! Ha nem jó amit írok ,Próbálkozz ! apóka

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 16 21:45 #54639

Köszi a választ - és az üdvözletet is! :)
Hát, a felső takaró nincs meg.
Pedig ott a hűtő kéménye - nem ver be az eső?
Ja, azt hiszem, be tu Ha a gáz elosztónál megnyitom a hűtőhöz tartozó szelepet, talán belobbannám gyújtani a hűtő gázos részét. (találtam egy lógó vezetéket, azt rádugtam a hűtő hátulján a (vélhető) helyére, és a gombot nyomkodva láttam a kémlelő ablakban a szikrát. Ha megnyitom a gázvezeték hűtőhöz tartozó szelepét, talán belobban. (Vajh mennyi időt bír így egy 4 kg-os palack?)
Ja, nem kellene valamit pucerálnom a hűtő hátulján? Írtatok a fórumban több dolgot, de most láttam először, hogy ténylegesen hogy is néz ez ki.
Üdv.
J.
Ui: úgy tűnik, sikerült fölraknom a képeket is




Üdv köztünk! :-)

Az a lemez a téli takaró, és a felsőn is szokták használni, ha nem vesztik el.
A hűtő gázüzemű részének begyújtására akkor tudunk válaszolni, ha megadod a pontos típusát is, esetleg egy fotóval megtámogatva.[/quote]

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 14 20:23 #54631

PJoe írta:

Sziasztok!
Végre sikerült regisztrálnom - és mivel még "zöldfülű" vagyok köztetek (a mellesleg 58 éves korom ellenére), most majd lehet, hogy megbombázlak benneteket mindenféle kérdéssel.
Ősszel Németországban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú Fiat Ducato 1,9 TD -re épített Pilote lakóautót.
Mivel érvényes műszakija volt, simán honosították. (Ja, úgy volt műszakija, hogy az egyik hátsó lámpát én kötöttem be, mert csak lógtak a vezetékek - ide jutott a németek precizitása...)
Nos, első körben a kérdésem:
A hűtőnél kívül van két szellőző. Az alsón van valami műanyag takarólemez is, a felsőn meg csak a rács. Az csak elveszett, vagy nem is kell? Vagy ha kell, azt mikor használjátok? Csak menet közben? És próbáljak keresni a felsőre is, vagy annyira nem fontos? (Elektrolux abszorpciós hűtő van benne).
Ja, és a gázos részét hogyan gyújtom be?
Üdv köztünk! :-)

Az a lemez a téli takaró, és a felsőn is szokták használni, ha nem vesztik el.
A hűtő gázüzemű részének begyújtására akkor tudunk válaszolni, ha megadod a pontos típusát is, esetleg egy fotóval megtámogatva.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
Megköszönte: PJoe

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 14 18:55 #54630

Sziasztok!
Végre sikerült regisztrálnom - és mivel még "zöldfülű" vagyok köztetek (a mellesleg 58 éves korom ellenére), most majd lehet, hogy megbombázlak benneteket mindenféle kérdéssel.
Ősszel Németországban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú Fiat Ducato 1,9 TD -re épített Pilote lakóautót.
Mivel érvényes műszakija volt, simán honosították. (Ja, úgy volt műszakija, hogy az egyik hátsó lámpát én kötöttem be, mert csak lógtak a vezetékek - ide jutott a németek precizitása...)
Nos, első körben a kérdésem:
A hűtőnél kívül van két szellőző. Az alsón van valami műanyag takarólemez is, a felsőn meg csak a rács. Az csak elveszett, vagy nem is kell? Vagy ha kell, azt mikor használjátok? Csak menet közben? És próbáljak keresni a felsőre is, vagy annyira nem fontos? (Elektrolux abszorpciós hűtő van benne).
Ja, és a gázos részét hogyan gyújtom be?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 04 21:18 #54488

Üdv. mindenkinek!

Frissen vásárolt első autónkkal most csatlakoztunk az oldalra. Pillanatnyilag csak olvasgatom a régebbi bejegyzéseket, hozzászólásokat. Később biztosan lesznek számotokra talán banális kérdéseim! :)
Mégegyszer üdvözlök itt mindenkit!
Feri

Megköszönte: Brigi, Laccci

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 23 23:39 #54366

szdani001 írta:

Sziasztok!

Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. :)

Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:
  • butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
  • uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
  • vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
  • padlo es fali burkolatok javitasa, csereje

Sok esetben latok olyan hirdetest ahol "telepitesre" kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?

Elore is koszonom a segitseget!
Dani

A szendvicspanelból épített lakójárműveknél, Ilyenek a lakókocsik döntő hányada, a bútork adják meg a merevítését az oldalfalaknak, és a tetőnek. Ezért a bútorokat ötletszerűen áthelyezni, nem szabad. Mérnökök csapata dolgozik azon, hogy a merevítések a helyükön legyenek, (többnyire sikerül is ez nekik) amennyiben azokat eltávolítják, instabillá válik a szerkezet, és szétesik. Emiatt, csak óvatosan a nagy tervekkel, és átalakításokkal!
Amire még felhívnám a figyelmed, hogy ne legyenek illúzióid, egy koros, és olcsó lakó, bizony tartogathat számodra meglepiket, amit a vásárláskor, még nem is sejthetsz. A viseltes lakók, nem csak azért olcsóbbak, mert kicsit kopott a fényezésük, és van pár karc a bútorokon. Bizony ebben a szegmensben, szinte egytől-egyig a beázások, vizesedések miatt komoly szerkezeti hibákkal küzdenek, amik jelentős javítási ráfordításokat igényelnek. Sok esetben a szerkezet egyes részei el vannak rohadva, masszív gombatelepeket alkotva a lemezek alatt. Ezért javaslom, hogy mindenképpen vigyél magaddal hozzá értő szakit, aki megóv egy rossz vételtől!


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 23 10:36 #54354

szdani001 írta:

Sziasztok!

Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. :)

Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:
  • butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
  • uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
  • vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
  • padlo es fali burkolatok javitasa, csereje

Sok esetben latok olyan hirdetest ahol "telepitesre" kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?

Elore is koszonom a segitseget!
Dani

Üdv köztünk!
Lehet, hogy elkerülte a figyelmed, de ez nem lakókocsi, hanem lakóautós oldal.
:)
De semmi gond. A telepítésre hirdetett lakókocsik nagy többsége nem vizsgáztatható. Vagy mert végleg ki van vonva, vagy ami a többséget illeti semmilyen papírral nem rendelkezik.
A felújított lakónál a bútorokat javíthatod, kicserélheted. Vizsgához kell az érintésvédelmi és gáz szivárgásvizsga és a forgalmi.
Olvasgasd ezt az oldalt! Minden kérdésedre találsz választ, ami időközben felmerül.
Jó faragást!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 23 05:08 #54353

Sziasztok!

Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. :)

Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:

  • butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
  • uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
  • vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
  • padlo es fali burkolatok javitasa, csereje

Sok esetben latok olyan hirdetest ahol "telepitesre" kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?

Elore is koszonom a segitseget!
Dani

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 nov. 22 22:20 #53856

stevebutabi írta:


A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?

.

Ezt csak generátorral tudnád megoldani, de azért utálni fognak a hegyek, és a többi vándor.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 nov. 22 20:15 #53848

A lakóautó fűtése elég jó hidegben is. Mi szoktunk járni télen is, síelni is voltunk már lakóval, mínusz 21 fok volt a leghidegebb, a kocsiban mégse fáztunk. Előnyösebb a gázolajos fűtés, nem fogyaszt sokat, könnyű bárhol biztosítani, hiszen az üzemanyagtartályból működik. A gázfűtésnél probléma lehet a palackok töltése útközben és nem nagy élmény éjjel 3-kor arra ébredni, hogy hideg van, mert elfogyott a gáz, ki kell menni a nagy mínuszokba átállítani a másik palackra a fűtést (ha van még másik, teli palack).
Lakóautó szervizállomások vannak a hegyekben is, Olaszországban, Franciaországban, Svájcban biztos, de valószínűleg máshol is, vagy télen is nyitva tartó kempingeket is találni.


Judit
Megköszönte: Lovi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 nov. 22 13:45 #53837

stevebutabi írta:

Sziasztok!

Olvasgatva a temaban nagyon kedvet kaptam a lakoautozashoz. Nekem meg nincs meg a jarmuvem, de ezzel kapcsolatban felmerult egy csomo kerdes, hogy miket lehet es miket nem. Remelem jo helyre irom a kerdeseket, ha nem ide kene akkor elorre is bocsi.

En a hegyekbe szeretnek menni es olvasgattam a szigetelesekrol, futesekrol, de nem derult ki szamomra egyertelmuen, hogy van e arra megoldas, hogy ne faggyak meg? :) A gazdasagossagot is figyelembe veve.

Esetleg van valakinek hidegben lakoautozasrol tapasztalata?
A hegyekben is vannak helyek a feltankolashoz, uriteshez, vagy ez az egesz hegyes otlet hulyeseg?

A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?

Elorre is koszi a valaszokat.

Üdv köztünk!
Olvasgasd az oldalt!
Minden kérdésedre részletes választ kapsz a különböző topikokban.
:)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.