Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

emo Tetöbeázás

Több
2022 jún. 14 09:05 #57301

Szia,

ez a projekt kb. 4-5 millió ft és 300 munkaóra legalább (lehet sokkal több is, kevesebb is de akkor gányolás). Szerintem inkább engedjed el.

üdvB

Megköszönte: gattila

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2022 jún. 12 11:12 #57300

Üdv mindenkinek. Párommal tegnap beleszerettünk egy 1990-es Ducato alapra épített rövid csiguszba. Apró pici probléma, hogy a hàtfal kuka, oldalfalak kuka, és szerintem a tető és az alkòv is kuka lehet. Nyilván minden a matekon múlik, és ez csak akkor baj ha a vételár magas. A vételár megállapításához viszont tudni kellene, hogy mennyiért lehet egy ilyet Mo-n újjáépíttetni? Nem az lenne a lényeg, hogy modern és csücsi legyen, mert ha nem ázna be, nekünk így is jó lenne. Pont az oldschool mivolta fogott meg minket. Szóval egy kb ár érdekelne a falak és tető lecserélèsère. Köszönöm a hozzászólásokat

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2022 febr. 16 10:06 #57216

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 15 06:43 #57137

Àronn írta:

Sziasztok!

Egy biztos, olyan ne álljon neki aki........................
Ez azért picit sántít: " De ha már láttál dekopírfűrészt és kicsit is kreatív vagy, van problémamegoldó készséged akkor hajrá" Azért azt te is tudod ,hogy ettől picit több kell! Te érzed ,hogy ez a + benned van-e?! (sokszor ,ha tényleg értesz dolgokhoz ,magadnak ,precízebben ,gondosabban elvégzed mint más)
Azért képeket kérünk! Hajrá!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 14 22:45 #57135

Az én problémámra sem tudtak egzakt választ adni, sajnos elverte a jég, nem ázik be sehol, csak van pár hupli a tetején, ergo csak a tetőlemezt kell cserélni, a válasz az volt a mibe fog ez fájni kérdésemre, hogy majd meglátják mennyi, mondom akkor meg én meglátom mennyit fizetek, szóval azzal a pár puklival 3 méter magasan együtt tudok élni, főlag amennyit a biztosito kifizetett rá.

sok sikert a javításhoz!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 14 20:43 #57134

Sziasztok!

Egy biztos, olyan ne álljon neki aki még egy villanykapcsolóhoz is szerelőt hív. De ha már láttál dekopírfűrészt és kicsit is kreatív vagy, van problémamegoldó készséged akkor hajrá. Sika egy nagyon komoly cég, sok sok weboldalon megtalálod. Van tanácsadás is. Nem a sarki festékboltból fogom megvenni mert akkor tényleg elhasalhatok. Eddig kétféle lakóautós boltossal találkoztam. Az egyik azt mondta csináld meg magad, elmondott mindent amit tudott vagy vélt. De nem vállalt szervízt. A másik azt mondta add el! Jajj most mi lesz, elkezdesz aggódni majd van megoldás. De nem lesz olcsó. Így meg úgy kell csinálni nagy meló, ködösítés. Majd amikor megkérdezem hogy milyen anyagokat kell használni mert akkor megvenném most, akkor azt mondja hívj fel ha majd elkezded és elmondom. WTF ? Szóval itt telt be a pohár. Volt aki adott telefonszámot féláron megcsinálja. 6 ezer / óra Kérdezem mennyi lesz a vége? Akkor izé 1-2 mill. Nem tudom pontosan. Jó köszönöm ismerem az ilyet, az tuti 2 Mill lesz akkor viszlát. :) Jut eszembe, azt hiszem itt olvastam hogy ne használj purhabragasztót. Elmondom hogy ott figyel az összes lakóautós szervízben sztem mindenki használja. Olyan nincs hogy Lakókocsi felujjító OKJ. Az összes szervíz úgy kezdte hogy vett egyet amit szétszedett és összerakott autodidakta módon. Gyüjtögette a tudást innen onnan. Van akire hallgatok van akire kevésbé. Én is ezt teszem.....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 14 10:47 #57133

Sok igazság van abban amit leírtál, de túl egyszerűnek látod a feladatot. p.l.: "Sikaflex bàrhol meg tudom venni" Nagyon nem mindegy melyiket. Ilyeneken totál elhasalhatsz. A technológiákról, szerszámokról és anyagokról szerintem túl kevés ismereted van.

Àronn írta:

Sziasztok!

Köszönöm a vàlaszokat. Marad az hogy megcsinàlom magamnak mivel nem egy szètkorhadt roncsot sóztak ràm. Remélem. Végigkopogtattam, megnyomkodtam úgy mint a szervizesek akiknél jàrtam :) az alkov alja és a hàtsó lökhàrítónàl beteg. Szerintem egy ekkora javítàs a barkàcsolàs kategóriába tartozik. Nem kell teljes szendvicspaneleket újra gyàrtani. Most gondoljàtok nagy a szàm és ez majd vàltozni fog ha szétbontom. Lehet ,de most úgy érzem hogy megvezetnek minket a szervízekben. A lakókocsiparknàl kaptam az alu profil alà tömítő gumit csavarokat, csavartakarót. Dekalint vagy Sikaflex bàrhol meg tudom venni. Mi kell mèg, tetőléc. Ha nem megfelelő a mèret akkor veszek egy asztali körfűrészt ötvenezerért az obiban :) és mèretre vàgom. Kell dekopir, az van. Akkus fúró multifunkc. Gèp az is van. Kézi fűrész véső asztalos szorító ha csapolni kell nem gond. Belső falakon nem làtszik semmi. Nem bontom meg. Kívülről haladok befelé. Lebontom az alu profilt utàna hozzàférek az elkorhadt részekhez. Kipucolom, visszaépítem, megragasztom. Ha Makita gépeket veszek sem lesz ez több 500 ezernèl. És a gépek maradnak .Egy csarnokban àll. Beszélek a tulajjal sztem nem lesz gond hogy oda jàrok délutànonként barkàcsolni. Szóval nekem erre a munkàra màsfél két hónapot mondtak napi 8 óràban. Ki tudom fizetni nem gond hàla az istennek de én ragaszó kapirgàlàsért nem fizetek 12 ezret órànként mert ennek a munkànak itt Magyarország on nem ez lenne az àra. Nagy tudàsal és tapasztalattal sem keresnek szakmunkàsok ennyit sajnos. És akkor mèg a lehúzàs faktorral nem is szàmoltam. Túl vagyok egy èpìtkezésen innen van a bizalmatlansàg de ez egy màsik téma. Ha jobb idő lesz elkezdem úgy màrcius vége felé. Ha érdekel valakit akkor szóljatok és dobok egy pàr képet ide a fórumba, az összegyült tapasztalataimat is szìvesem megosztom ha lesz rà igény.
Üdv fiatalok ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 13 22:29 #57132

Sziasztok!

Köszönöm a vàlaszokat. Marad az hogy megcsinàlom magamnak mivel nem egy szètkorhadt roncsot sóztak ràm. Remélem. Végigkopogtattam, megnyomkodtam úgy mint a szervizesek akiknél jàrtam :) az alkov alja és a hàtsó lökhàrítónàl beteg. Szerintem egy ekkora javítàs a barkàcsolàs kategóriába tartozik. Nem kell teljes szendvicspaneleket újra gyàrtani. Most gondoljàtok nagy a szàm és ez majd vàltozni fog ha szétbontom. Lehet ,de most úgy érzem hogy megvezetnek minket a szervízekben. A lakókocsiparknàl kaptam az alu profil alà tömítő gumit csavarokat, csavartakarót. Dekalint vagy Sikaflex bàrhol meg tudom venni. Mi kell mèg, tetőléc. Ha nem megfelelő a mèret akkor veszek egy asztali körfűrészt ötvenezerért az obiban :) és mèretre vàgom. Kell dekopir, az van. Akkus fúró multifunkc. Gèp az is van. Kézi fűrész véső asztalos szorító ha csapolni kell nem gond. Belső falakon nem làtszik semmi. Nem bontom meg. Kívülről haladok befelé. Lebontom az alu profilt utàna hozzàférek az elkorhadt részekhez. Kipucolom, visszaépítem, megragasztom. Ha Makita gépeket veszek sem lesz ez több 500 ezernèl. És a gépek maradnak .Egy csarnokban àll. Beszélek a tulajjal sztem nem lesz gond hogy oda jàrok délutànonként barkàcsolni. Szóval nekem erre a munkàra màsfél két hónapot mondtak napi 8 óràban. Ki tudom fizetni nem gond hàla az istennek de én ragaszó kapirgàlàsért nem fizetek 12 ezret órànként mert ennek a munkànak itt Magyarország on nem ez lenne az àra. Nagy tudàsal és tapasztalattal sem keresnek szakmunkàsok ennyit sajnos. És akkor mèg a lehúzàs faktorral nem is szàmoltam. Túl vagyok egy èpìtkezésen innen van a bizalmatlansàg de ez egy màsik téma. Ha jobb idő lesz elkezdem úgy màrcius vége felé. Ha érdekel valakit akkor szóljatok és dobok egy pàr képet ide a fórumba, az összegyült tapasztalataimat is szìvesem megosztom ha lesz rà igény.
Üdv fiatalok ;)

Megköszönte: Jamm

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 08 14:13 #57128

Üdv! Üdv Fórumtársak!


Nekem fiatalabb (bj: 2008), de sajnos elért a mondás, miszerint kétféle lakóautó van: az egyik be fog ázni, a másik beázott... A mérték nem mind1... Nálam egyértelmű, hogy a csavarodás mellett a nem megfelelő gyártási technológia (kevés tömítő anyag) vezetett a beázáshoz. (Lakókocsinál nagyobb időt vesz igénybe a beázás megkezdődése, mert minekután jó esetben három ponton van alá támasztva -, ami síkot ad, - nem csavarodik menet közben a szerkezet, kisebb a károsodás...)

Ez a kérdés bizony bizalmi kör!
Vagy elfogadod, hogy annyi, vagy tényleg magad csinálod. Nekem soha nem adatott meg hozzá a megfelelő hely és időkeret, ráadásul, ha egy csepp esély is van arra, hogy eltörik valami, vagy betörik egy csavar, nálam biztos meg is történik.
Lakizás ilyen szakma, hogy peregnek a százezrek lakóautó korától függetlenül. És mindig csinál az a bizonyos kutya valami barnát... Mellesleg nálam most a beázás után kuplungot találta be...

Lakókocsit és lakóautót eddig két helyen gyógyíttattam az elmúlt cca.: 15 évben: HOLLAKO Kft. (Budaörs) és SUWENOR Kft. (Budapest).
Mindkét helyen csalódásmentes volt a munka. Hogy a számla magas volt-e, vagy sem, azt így megmondani nem lehet. Nekem megérte, mert annak ellenére, hogy sok-mindent megoldok (állítólag nem vagyok fa-kezű és jó a műszaki érzékem), sem megfelelő helyem, sem időm, sem célszerszám, sem spec szaktudás, sem olyan beszerzési forrás, ami egy törött alkatrész azonnali pótlására alkalmas lenne, így kihúztak a szuaréból. Ez az értékelendő nálam, és szerintem ezt kell mérlegelni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 08 08:58 #57127

Àronn írta:

Sziasztok!

Végigolvastam az összes hozzàszólàst, azt làtom hogy sokunknak van húsz éves vagy még idősebb lakója. Szinte mindenkinél a kor miatt kell valamilyen mèrtékű javìtàs. Tehàt nem egyedi a problémàm, nekem is beàzik. :( Amikor körbekérdeztem néhàny szervìzt hogy mégis mire szàmìthatok akkor mindenki azt mondta hogy 1-2,5 millió lenne mert sok a munkaóra. Előre nem tudnak àrajànlatot adni. Lesz amennyi lesz. Bàr az óradìjak különbözőek a vàlasz mindig ua.volt. Van aki ilyen kondìciókkal mégis javíttat? Bízik a szervíz becsületességében? Hogy nem vàgjàk àt? Biztos hogy 100, esetleg 150 munkaóra a javìtàs? De ha 200 óràt mond akkor azt is ki kell fizetni mivel előre tàjékoztattak hogy arról hogy nincs fix àrajànlat. Nekem ez bűzlik..értem èn hogy nem tudni mit rejt a szendvicspanel stb... ismer esetleg valaki olyan szervìzt vagy akàr garàzsszervìzt aki komolyan vehető? Màr javíttatott és meg volt elégedve? Vagy nem volt megelégedve, az is nagy segìtség lenne.. 2021.12.06

Áronn!
Ha ilyen bizalmatlanul állsz a javításhoz, akkor csak az marad, hogy megcsinálod magadnak.
Egy beázás javítása pénzügyileg mindig lutri, általában horror összeg és nagy szívás. A feltárás előtt nem lehet tudni, hogy mi ment tönkre, hány merevítőt kell cserélni, mennyi bútort kell kiszerelni. Szóval nem lehet látni a végét.
Nem lesz olyan szakmailag hozzáértő műhely ahol pontos árat mondanak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 dec. 06 21:59 #57116

Sziasztok!

Végigolvastam az összes hozzàszólàst, azt làtom hogy sokunknak van húsz éves vagy még idősebb lakója. Szinte mindenkinél a kor miatt kell valamilyen mèrtékű javìtàs. Tehàt nem egyedi a problémàm, nekem is beàzik. :( Amikor körbekérdeztem néhàny szervìzt hogy mégis mire szàmìthatok akkor mindenki azt mondta hogy 1-2,5 millió lenne mert sok a munkaóra. Előre nem tudnak àrajànlatot adni. Lesz amennyi lesz. Bàr az óradìjak különbözőek a vàlasz mindig ua.volt. Van aki ilyen kondìciókkal mégis javíttat? Bízik a szervíz becsületességében? Hogy nem vàgjàk àt? Biztos hogy 100, esetleg 150 munkaóra a javìtàs? De ha 200 óràt mond akkor azt is ki kell fizetni mivel előre tàjékoztattak hogy arról hogy nincs fix àrajànlat. Nekem ez bűzlik..értem èn hogy nem tudni mit rejt a szendvicspanel stb... ismer esetleg valaki olyan szervìzt vagy akàr garàzsszervìzt aki komolyan vehető? Màr javíttatott és meg volt elégedve? Vagy nem volt megelégedve, az is nagy segìtség lenne.. 2021.12.06

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 20 16:31 #57069

Pont igy nezet ki az en Chaussonom is! Csak a teljes tetoszerkezet ujracsinalasaval lehetet megoldani. Ne gondold hogy csak a szellozo ablakok melett jutot be a viz! Ha jol megvizsgalod az alulemezt talalni fogsz rengeteg pici lyukacskat a megoregedett festek alatt! Nallam az alulemez helyett (amely egy jokepu szitara hasonlitott) egy 2mm-s uvegszalas lemez kerult, levedve egy UV ellenallo massza reteggel. Sok munka var read! Foleg egy fedett hely kell, mert le kell bontani az egesz tetot, es a munka meg segitseggel is elhuzodik jopar napig. Faanyag csak jominosegu, szaraz lehet. A ragaszto-tomito anyag minosegevel se sporolj! Jo felszerszamozas is szukseges. Lehetoleg a faszerkezetet pontosan utanozd az eredetivel. Elvalasztofalak, butorok fel vannak erositve a tetoszerkezetre is, es ha nem talal az eredetivel a csavarok a szigetolobe talalnak, termeszetesen semmi tartast biztositva. Sok turelemet es sikert kivanok!


Soha se hajts gyorsabban mint ahogy az őrangyalod tud repulni

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 14 03:47 #57058

Sziasztok, segítséget kérek tőletek, olyanoktól, akik már sikerrel vették föl a küzdelmet a beázás rémével... Elérkezett a nap, hogy feltárjam a tetőbeázás helyét, és okát. 1997-es Chausson Allegro36 a kasztni, és eleinte csak egy ablaknál csöpögött, most már megjelent máshol is ez a kellemetlen jelenség. Két éve a "bűnös" tetőablakot újra ragasztottam a "szakértő" karosszériások által ajánlott szélvédőre való fekete ragasztóval, de a mostani megbontás bebizonyította, hogy nem ez volt a legjobb 5let. A tetőszerkezet rétegsorrendje kívülről / a gondoldom szokásos ../ 1- alumínium lemez 2- ragasztó teljes felületborítással 3- rétegelt falemez 4- ragasztó teljes felületborítással 5- keretléc borda és kék EPS hab kitöltés 6- ragasztó teljes felületborítással 7- gumiszerű tapéta (?) 8- ragasztó,valószínúleg tubusból kikenve, mert kígyóvonalas 9- és legbelül amerikai dekor falborító ... /Az a gyanúm, hogy ez utóbbi réteg a korábbi beázások gyors eltakarására szolgált, amikor az előző tulaj megvált a lakótól.. Most, a megbontás után a "bűnös" ablak melletti merevítő lécek szivacsként összenyomhatók, vízzel telítettek, és a léceket a gomba sok helyen teljesen megette már.. A mellékelt képek önmagukért beszélnek.. Most itt tartok vele, éppenhogy csak belekezdtem a feltárásba...
Azt már látom, hogy nem lesz egyhamar kész, mert valószínűleg komoly a baj, és sok egyéb gond (pl. elekrtomos vezetékezés, a többi, még ki nem bontott ablak, a szellőzők kivezetése, stb.) de megnyugtató, hogy a végén mégiscsak használható lesz a szerkezet, és legalább tudni fogom, mi van benne.. :-)
A bíztatáson kívül - amit jó szívvel veszek - megköszönném, ha a tapasztalataitokkal, tanácsaitokkal, mesterfogásokkal, anyagok, módszerek ajánlásával segítenétek ebben a sziszifoszi küzdelemben..
Előre is köszönök minden hozzászólást! Bence

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 24 16:03 #56930

Sziasztok!
A Mariseal 250 nevű vízszigetelő anyagot szeretném ajánlani nektek (vagyis akinek szüksége van rá).
Én túl vagyok a kenésen, nagyon jó a cucc 4 rétegben kell felhordani, nekem a legrövidebb szörű teddy vált be, éleknél ecset. Van hozzá speckó geotextília 1m2 900Ft , ezzel lehet erősiteni az anyag szakítószilárdságát. Mondjuk anélkül is nagyon erős!
Most értünk haza a Tiszáról , tegnap fél napon át ömlött ránk az eső és....frankó!!! Az anyag beszerzése: Kerekes Miklós +36 70 610 3078 Eupor Group Kft. Őt fel kell hívni és mindent elmond, a telephelyük most költözött át Kunszentmártonba. Csak ők forgalmazzák az országban, én lekocsikáztam a cuccér mert macera a posta...Sok sikert mindenkinek!!! Sziasztok!
Egy öreg Mitsubishi L300 Eura Mobil boldog tulaja....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 17 21:02 #56832

Kedves nemo25!
Tetőbeázással és szigeteléssel kapcsolatban szeretnénk egy kis segítséget kérni. 2 éve vettük meg az autót. Az első esős nap után vettük észre, hogy ázik. Sajnos azóta sem tudtuk a beázást megszűntetni. Több szervizbe is elvittük, de senki nem vállalta a teljes javítást. Most a párom teljesen szétszedte és próbálja megoldani a lehetetlennek látszó feladatot. Egy telefonos elérhetőséget szeretnék kérni.
Köszönöm szépen!
Anna

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 febr. 25 20:31 #56801

Üdv! A meglevő lakóautó tapétára milyen tapétaragasztóval tudok új tapétát ragasztani?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 febr. 19 13:18 #56778

Köszönöm, utána járok.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 febr. 19 09:43 #56777

2018. augusztus 25-én írta cimbi ide a fórumba ezt a bejegyzést, tőle idézném (4. oldalon van több ehhez kapcsolódó hozzászólás is) (lementettem magamnak direkt :) )
"Lakóautó beázás megszüntetés:
A szezon végén eljutottam a későbbi beázást megelőző szigetelésig, ami a teljes tetőpanelt, annak élét, valamint a fenti ablakok, antennakivezetés stb. környékét érintette. A korábbról ismert Mariseal anyagot használtam, mivel szigetelési szakemberek és kinti fórumok is megerősítették, hogy erre a célra korrekt, hosszú távú megoldást ad.

Munkamenet:
- felesleges tetőelemek leszedése (pl.: szakadozott lépőfólia, mozgó antenna elemek stb.)
- tető kefés, mosószeres lemosása, öblítése
- tető portalanítása (rongy, illetve kompresszoros levegő)
- tető zsírtalanítása (hígítós rongy)
- karosszéria fóliás burkolása (4 db OBI festőfólia + 1 db 15 méteres TESA festőszalag)
- első Mariseal réteg felvitele (szivacsos festőhengerrel, éleknél ecsettel)
- a még nedves rétegbe dilatációs Mariseal geotextil csík behelyezése (ablakok körül, tetőélnél)
- száradás 2 óra
- második Mariseal réteg felvitele (szivacsos festőhengerrel, éleknél ecsettel)
- száradás 2 óra
- harmadik Mariseal réteg felvitele (szivacsos festőhengerrel, éleknél ecsettel)
- száradás 30 perc
- festőfólia és festőszalag levétele
- száradás egy óra

Megjegyzés:
- a felvitt anyag világosszürke, enyhén fényvisszaverő, járható, hő-, és vízszigetelő
- az anyag a teljes száradását követően sem keményedik ki teljesen
- kizárólag száraz, napos időben végezhető munka
- a Mariseal-t megfolyás nélkül, vékony rétegekben kell felhordani
- a még nedves Mariseal átlagos nitro hígítóval oldható kézről, felületről, eszközről
- a tetőn végzett munkához javasolt 2 db járópalló felhelyezése
- gumikesztyű viselése nem ajánlott, mivel ragadós lesz az anyagtól
- létezik un. gyorsító katalizátor, ami kb. felezi a Mariseal száradási idejét
- a speciális geotextil ollóval is nehezen vágható, rendkívül ellenálló anyag

Időszükséglet:
- 10 óra (amiben benne van felülettisztítás, fóliázás, alapkenés + geotextilezés + kétszeri átkenés, valamint a köztes száradási idők)

Anyag-, és eszközszükséglet:
- kb. 10 méter geotextil
- kb. 5-7 liter Mariseal - Polyurethane Liquid Membrane (Maris Polymers)
- 1 db ecset, 1 db kézi festőhenger, 2 liter hígító, rongy, 2 db palló, létra, fólia, festőszalag)

Kapcsolat:
- További ár-, és műszaki információ, valamint Mariseal kivitelezés: Fodor Adrián (06-30-258-1753)"

Megköszönte: gattila

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 febr. 18 17:30 #56776

Sziasztok. Lefesteném a lakó tetejét, nem ázik be csak gondolom a kora miatt (89-es) látom ráférne. Van ötletetek mivel csináljam? A válaszokat előre is köszönöm.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2021 febr. 06 07:34 #56761

Etherium írta:

Üdv mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni.

www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/peugeot/pe...kkXKrYXERpckWaXkhkOU

Adott ez a sárkány. Tulaj szerint - még! nem vettem meg- hátul konyha felett egyik polc mögött található kis beázás, elvileg évek óta száraz a folt.

Továbbá szeretnék tanácsot kérni, hogy megérné-e ez az auto mondjuk 2.5 ért?.

Ui.: lakoautozást most kezdeném.. ez lenne az első. nem tervezek bevásárolni egyből egy 8 milliósat. de egy pénztemetőt sem szeretnék magamévá tudni.

Válaszokat előre is köszönöm!

További kellemes napot kívánok.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.