- Hozzászólások: 24
Osteoprotegrin is an endogenous cytokine and decoy receptor that binds RANKL and inhibits osteoclast activation 154 best price for generic cialis
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
5 B over a 90 min period compared to WT Shank3 Cre Tam controls generic cialis online europe
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nem szeretnek mindenkinel okosabb lenni csupan erdekesseg keppen irom le.
Miutan Törökorszagban elek es eleg veszelyes orszag itt mindenkeppen szükseges a kiegeszitö biztonsagi felszereles.
Az elso a lakoauto vezetö reszeben elhelyezett rejtett kapcsolo ami a motor inditasat gatolja.
A masodik amit mi megoldottunk az a tetökeret ket oldalara felszerelt kb 9 cm es ledes napelemes mozgaserzekelös lampa. Kapcsoloval kikapcsolhato viszont ejjel egyedül barhol parkolva bekapcsolva nagyszeüen müködik. A fenye felebreszt bennünket is es azonnal lathato belülröl a közeledö veszelyforras.
A következö az összes ajtora felszerelt belsö biztonsagi retesz.
Ami barmely tolvaj ajtonyito berendezesnek ellenall, csak nagy zajjal es roncsolassal lehet felfesziteni.
A következö egy kicsit orszag specifikus, ugyanis itt engedellyel tarthato (majdnem barkinek) vadaszpuska.
Hat igy oldottuk meg a komplex vedelmet.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia!
Találtam többet is :
www.ebay.com/itm/Electromagnetic-Auto-Ca...5:g:6iYAAOxypthRqa07
Ehhez hasonló esetleg ilyen , mert én szinte csak ezt a típust láttam, max a kiegészítő cucc volt több.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Minket is érdekelne, még nem találtad meg a típust?
Zsolti
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
mekcsináljuk2 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia
nem lehet hogy neked induktiv érzékelöd van és nem pontosan ilyen ..... annál tud müködni amit irtál
ennél nem igen tudom elképzelni..
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Kézügyben van egy ilyen kütyü....a Fordom lökháritójába akartam beszerelni de olvasva itt a dolgokat támadt egy ötletem , kipróbáltam, és működik! Egy külön kis akkuval megtáplálva drótok és más antennák helyett rákötöttem a kocsitestre az érzékelő bemenetet és pazarul jelez változó 1m és 40cm közötti távokból. A külömböző táv kb a más és más fémtömegek miatt lehet. Töltés automatika is megoldva egyszerüen-a hütőt menetközben áramra kapcsoló +D szálával még egy kékörös relét müködtetek-igy menet közben akku telik és az érzékelő földpontra kerül -igy nem csipog. De persze megoldható ez egyszerüen egy kapcsolóval is.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
itt tudod megvásárolni ..nekem közöm nincs hozzá mármint a kereskedelmével egészen mással kereskedünk ...
9900ft
tolatoradar.arukereso.hu/bumper-guard/eps-u-301-p127283303/
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia! Nem tudom kinek tetted fel a kérdést? Ha nekem, akkor az lenne a legjobb megoldás, ha ezt privátban beszélnénk meg... Üdv! fatti
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia!Igazándiból nem terveztem ilyen kütyüt,csak olvasva belekerült a bogár a fülembe.Mennyiért kínàlod a szerkentyűt,és mi kell még hozzá?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
SZia
igyekszem az érthetöség határán belül maradni
alapvetöen a faraday kalitka elve érvényesül tekintve hogy rádióhullámról beszélünk
vagyis a fém tárgyak hatással vannak rá ....
de ha az antenna vagy szallag vagy csik ..... nem egy fém lemez mögé hanem elé van rakva sokat javit a helyzeten természetesen az érzékenység csökken de nem használhatatlan szintre
viszont ha elötte fém burkolat van föleg ha még földelve is ugye az teljes árnyékolás igy evidens hogy nem müködik
igen a fémtárgyak befolyásolják a dolgot de ennek nincs jelentösége mivel minden esetben hangolás történik vagyis egy oszlop stb nagy mértékben nem akadály a )látó mezöben)
alapvetöen az ötlet kifejezetten jó szerintem és ha galvanikus elválasztással van szerelve fém kasztnira ott is müködnie kell mivel a sugárzást nem érnyékolja a fém szerkezet mert mögötte helyezkedik el .... legalábbis elméletben természetesen ha a galvanikus elválasztás illetve bármi más nem tökéletes vagyis az antenna meleg pontja a fém kasztnival érintkezik akkor le van földelve az adó igy semmi nem fog történni
remélem valamennyire érthetö vagyok
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
sziasztok.
Én is elolvastam a cikket, de elolvastam a használati útmutatót is. 2 dolog tűnt fel mégpedig 3 cm-en belül nem lehet fém alkatrész, valamint a készülék minden bekapcsoláskor újra hangolja magát a környezethez. Lehet hogy a próbáknál ezeket is figyelembe kellene venni. Én furgonhoz szeretném alkalmazni, így most a műszaki megoldáson gondolkodom, majd látjuk milyen sikerrel, de ha valaki jut valamire írjon.
Köszi
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Kedves Klubtársak!
Igen, ezt az ötletet én is nagyon jónak találtam. Amikor elkezdtem kipróbálni a dolgot élesben, akkor azért volt egyéb negatív tapasztalatom ezzel a megoldással, amit ezennel közreadnék, hátha mások szerencsésebbek lesznek. Szóval én szereztem egy ilyet a
www.amzon.co.uk
oldalról...
Először rákötöttem a gyárilag hozzá adott fólia csíkot és kifeszítettem a szobában két szék karfája között egy egyszerű madzag segítségével. Az áramkör tökéletesen működött is, szépen jelezte is ha közelítettem hozzá.
Aztán elkezdtem a dolgot bonyolítani egy kicsit. Mivel autókról van szó, hát tegyünk a közelébe valami nagyobb fémtárgyat, nézzük hogyan befolyásolja az észlelési tartományát? Hát, enyhén szólva csúnyán lelohasztotta a kezdeti fellángolást bennem, hogy ilyen egyszerű elektronikával meg lehet ezt a feladatot oldani... Hát nem.
Arról van szó ugyan is, hogy szinte totálisan leárnyékolja egy fémlemez a rendszer működését. Nem véletlen a dobozon a kép, hogy a lökhárítóra belülről ragasztva van szerelve. De azt a kép nem mutatja, ha ez a lökhárító totálisan vas vagy alumínium lemezből van, akkor mi is történik majd? Csak annyi, hogy nem működik. Hacsak nem egy régi Trabantod van, mert hát ott ez nem nagy gond, mint ahogyan a mai autók hátsó lökhárító szerkezete nagy többségében műanyag szerkezet és nincs szinte semmi komolyabb fémszerkezet a közvetlen közelében. Főleg nem abból az irányból, ahonnan valami közelíteni tud a járművünk felé. Nekem egy HYMER B544-es csigám van. Ha ennek megnézzük a képét, egyből látható, hogy alul körben egy "alumínium szoknya" van felszerelve. (Én is arra gondoltam, hogy majd e mögé szépen elhelyezem az említett érzékelő rézhuzalt.) Arról nem is beszélve, hogy magának a felépítménynek az anyaga is egy fél milliméteres alumínium lemezzel van borítva... Azt tapasztaltam, hogy hiába huzaloztam be az alját,, szinte teljesen leárnyékolta az alumínium lemez a rézhuzal érzékelőt. Ennek az lett az eredménye, hogy nem vett észre az elektronika amikor közelítettem felé. Tehettem volna még azt, hogy megpróbálom a huzalt kívülre tenni, de akkor a csiga úgy nézett volna ki, mint egy "bedrótozott öngyilkos merénylő" Az autó testre nem lehet kötni az érzékelő vezetéket. Így letettem erről az egészről. Ez nem fog menni...
Azt javaslom, mielőtt ilyet vásárol valaki, tájékozódjon, hogy milyen anyagból is van a lakója oldalfala, illetve annak alsó borítólemezei! Itt ragadom meg az alkalmat, hogy ha valaki tovább szeretne kísérletezni ezzel az ötlettel, én szívesen továbbadom neki az elektronikámat... Baráti üdvözlettel: fatti
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
ezt a hozzászólást olvastam már régen, de hol lehet ilyet kapni, mert nekem ezóta sem sikerült.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Házilag is könnyen beszerelhető, kipróbált biwak riasztó tapasztalatai !
Kedves lakóautósok!
Sok biztonsági berendezést építettünk be már a kocsinkba, mint például a távirányítható, radaros műkutya. Mégis ki ne ismerné a problémát, hogy biwakolás közben, vagy a csigát bárhol magára hagyva jól jönne valamilyen jól kitalált védelmi rendszer.
Egy olyan, ami nem fogyaszt sok áramot, figyelmezteti a közeledőt és a bentlakókat is. Egy jól működő közeledés érzékelő, ami nem túl hangos (hogy ne váljon kellemetlenné a hangjával), de ugyanakkor egyértelműen jelezze a közeledőnek, hogy valaki figyeli őt, és ottlétéről már a bent lévők is tudnak. Aminek használata közben belül nyugodtan lehet mozogni. Ez javítaná a biztonságérzetünket, jobban éreznénk magunk tőle és jobban tudnánk aludni. Van már hasonló ötlet az oldalon, de talán ez is egy megoldás. Foglalkozásomból adódóan figyelmembe került egy újdonság, mellyel költséghatékonyan, viszonylag gyorsan építhetünk magunk köré védőburkot.
A recept hozzávalói : Egy egyszerű, akár kínai tolatóradar (U-301 Back-Up Parking Sensor 9990ft), kb 15 méter 2,5-ös szigetelt sodrott rézdrót, műanyag ragasztó pisztoly, egy tubus sziloplaszt és két ember egy napos munkája: amely azzal telik, hogy jókedvűen beépítik ezt a fél kiló súlyt a kocsiba. És kész a közeledésérzékelő. Ez a berendezés tulajdonképpen egy közönséges parkolást segítő berendezés működésén alapul, ami nem klasszikus kivitel radarérzékelő szenzorokkal,hanem az érzékelést gyárilag egy öntapadós ragasztóval rögzíthető szalagantennával végzi. Így tulajdonképpen fúrás, roncsolás nélkül elhelyezhető tetszés szerint a jármű első, vagy hátsó lökhárítójában, folyamatos teljes szélességű érzékelést lehetővé téve HOLTTÉR NÉLKÜL!
Lakóautók esetén a központi berendezést (kb. cigarettás doboz méret) 12V-hoz és testhez való csatlakozási lehetőséghez közel kell elhelyezni elsősorban az autó padlóvonalával azonos magasságban például az egyik konyhai szekrény alsó részében. A tápellátást célszerű egy visszajelzős kapcsolóval működtetni, hogy akár távolabbról is lássuk,védve vagyunk-e. Az érzékelő csatlakozási pontra való gyári szalagantenna helyett - a bevált kísérlet szerint - megfelelő hosszúságú 2,5-es sodrott, szigetet rézhuzalt érdemes használni érzékelővezetékként. A vezetékkel ki kell állni a felépítmény alján, és körbe kell venni a kocsit térdmagasság felett a díszburkolat mögött. A lakóautó minél hatékonyabb védelme érdekében a két oldalán és a hátulján U alakban célszerű a védőburkot kiépíteni. A kábel rögzítését zsíroldóval megtisztított felületre végezzük el. Rögzítés céljára tökéletes megoldást jelent a Pattex-féle műanyagrudas ragasztópisztoly és egy tubus fekete szilikonos sziloplaszt. A vezetéket elegendő 15-20cm-enként lehetőség szerint egyenes vonalban rögzíteni a műanyagburkolat belső oldalára. Ha a felépítmény mindkét oldalán egészen az első ajtókhoz legközelebb elvezetjük a vezetéket, akkor az ajtók is védelem alá kerülnek. A központi egységről érkező vezetékdarabot a „T” elágazásnál alapos forrasztással biztosítsuk a hosszú antennavezetékhez, illetve a későbbi korrózió elkerülése végett célszerű vékonyan gépzsírral megkenni a forrasztást, és csak ezután szigeteljük le alaposan. A hosszú vezeték két végét méretre vágjuk le, kenjük meg vékonyan zsírral és vékony rámelegített zsugorcsővel zárjuk le. Ezután következhet a próba. Bekapcsolás után rövid hangjelzés hallható, mely a készenlétet jelzi. Ha valaki megközelíti a járművet először lassabb szakaszos csipogás, majd tovább közeledve gyorsuló csipogás, 20 cm-en belüli megközelítés esetén folyamatos sípoló hangjelzés tudatja velünk és az érdeklődővel, hogy tudunk egymásról. Nagyobb hatékonyság eléréséhez két darab hangjelzőt célszerű elhelyezni; egyet beltérben, egyet pedig védett (támadástól, víztől, sártól...) helyen kívül az autó alján, párhuzamosan a másikra kötve. Így nem kell relé sem, tökéletesen bírja. A rendszer kb. 80cm-ről kezd csipogni. A mi csigánkon már egy éve működik ez a dolog. A központja nem melegszik, áramfelvétele 1W. Azóta sokkal jobban alszunk biwakon, és nyugodtabbak vagyunk, ha magára hagyjuk a kocsit. Megfigyeltük távolabbról, ki hogyan reagál a jelzésre. A valóságban csak jó szándékú véletlenül arra járókat láthat az ember. Az a tapasztalat, hogy ez a távolság pont megfelel arra, hogy a véletlen közeledő is úgy találja, hogy közel került a kocsihoz. Egy sziréna fejbe a kocsi alján elhelyezett gyárilag hozzávaló csipogó hangja éppen jó, nem ijeszti meg az arra járót, és nem is dühíti fel. Mindenki azzal reagál, hogy egy kicsit távolabbira veszi az ívet, és ennyi nekünk már elég is. De nincsen rózsa tövis nélkül. Ha a kocsi alja tiszta víz, akkor az antennát ez olyan mértékben leárnyékolja, hogy a berendezés nem működik. Ez meleg időben nem jelent gondot, mert a kocsi alja igen hamar megszárad. De ha hideg őszi vagy téli időben jól megáztatjuk a kocsi alját, akkor keresztet vethetünk jó ideig a közelítésérzékelőnkre. Erre a problémára sajnos nemigen van megoldás, de azért gondolkodás nélkül még egyszer is beszerelném, akár már holnap. Kicsit félve írtam le ezt az ötletet, de talán nem fognak túl sokan szidni miatta, mindenesetre a jószándék vezérelt.
Csörömp Norbi
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ford Pace Arrow |
Inverter |
Dethleffs Globevan Camp one, új 2023-as városi lakóautó |