Néhányan úgy gondoltuk, hogy ezen a pünkösdi hétvégén elruccanunk Pilismarótra.

Mint köztudott ezen a hétvégén volt a gyereknap, és gondoltuk ezt valahogy emlékezetessé tesszük a gyerekeknek. Péntek délután ketten meg is érkeztünk. (Lamenta, Miska) ebbe a
kempingszerű parti kis gondozott területre. Néhányan megkérdezték, telefonon, hogy van e már ott valaki, természetesen válaszoltam, hogy igen. Így később megérkeztek Totyáék, Metalgod, Jamesz, Feribmw, GáborApáék, Fecsi, Soma, Vándor, Anita1, Anita szülei FordMatisz, Ernő69, Ernő szülei, Hobbytostomi, Blue. Ezen a napon beszélgettünk egy jót, az elmúlt hetekben történt kirándulásokról, és természetesen kipakolt mindenki, rendezgette a kis helyét, mint ahogy lenni szokott egy találkozón. Szombat reggel csatlakozott hozzánk OlimpiaFamilia, MatisBea klubtársunk, és elkezdődött a buli. Anitáék, Ernőék, Ford Matisz-ék, és Hobytostomi jóvoltából volt egy néhány jet ski, és csináltak egy rögtönzött viziparádét a mi, és gyermekeink szórakoztatására. Ebbe a szórakozásba később bekapcsolódott Feribmw klubtársunk is. Ezek után mi is bekapcsolódtunk a vízi buliba, a gyerekekkel együtt. Totyáék kenuval járultak a vízi élmény még változatosabb tételéhez. Kora délután megnéztük az izgalmas F1-es időmérőt az omnisztorom alatt.
A horgászok tették a dolgukat, a szakácsok pedig szintén. Így volt egy igencsak tartalmas gulyásleves ebédre, estére pedig még tartalmasabb halászlé Utóbbit majdnem kiütötte egy rögbi laszti . Este zenés táncos műsorral szórakoztattuk egymást.
Vasárnap folytatódott a vízi szórakozás, miután levágtunk egy közös reggelit. Volt kerékpártúra, airsoft, céllövölde, játék a gyerekeknek, cukoreső a győzteseknek, a veszteseknek, kötélhúzás Olimpia Tibi ellen, vattacukor eső.

Délben csirkepöri nokedlivel, süti, meg csoki szökőkút, meg vattacukor, meg minden, ami egy gyereknapi ebédhez kell.
A mai nap sem telt el F1 nélkül, tehát megnéztük ezt is.
Délután Kissoma szülinapja volt, melyet tortákkal is megünnepeltünk.

Volt még este hot-dog, gyros, hambi, meg sok-sok gyümölcs.
Este felé megérkezett Flaci klubtársunk, aki elmesélte a Kányavári horgász, illetve Őrségi kirándulása néhány emlékezetes pillanatát.
Este betoppant Benedek Laci barátunk kedves barátnőjével.
Folytattuk a zenés esti szórakozást, de csak úgy módjával.
Hétfőn reggel sajnos esett egy kicsit az eső, de ez már nem tudta elrontani a nagyon jól sikerült hétvégét.
Nagyon köszönöm mindenkinek ezt a számomra is felejthetetlen hétvégét!
Kora délután szép kényelmesen mindenki elhagyta ezt a kellemes helyet, és megegyeztünk abban, hogy ide még visszatérünk, és természetesen hírét visszük ennek a jó kis Dunai majdnem kempingnek.

Zuhanyzó, WC tipptop tiszta volt. Esténként pedig üzemelt egy büfé is.
Cím: Pilismarót rév u. Koordináta:N 47°47.923 , E 18°53.943
Keresd a büfést.

Képek hamarosan az albumban.