Regisztráció
Emlékezz rám

Würzburgtól Füssenig tempósan.

2010 julius 2.-án indultunk .Ez volt az első hosszabb kirándulás ezzel a kicsi lakóval.

Würzburgba du. érkeztünk,a Majna part belvárosi részén éjszakáztunk szgk.-k és lakóautók,lakókocsik társaságában 3 Eu.-ért.A folyón uszályok,sétahajók közlekedtek.Alsó Frankföld tart.fővárosát díszkivilágításban láttuk,10 órakor 30 perces tűzijáték volt.Az egyik legrégibb német várost kora reggel kerékpárral jártuk be. Szép látvány a hatalmas erőd ,régi hidak,házak ,várak , meredek lejtőn szőlőültetvények gyűrüjében.

Tauberbischofsheim város alapítása 735-re tehető. A XII.sz.-i templomok,polgárházak teszik érdekessé.Szombat lévén,a városka belvárosi utcáin gyermek bolhapiac volt,szépen rendezetten árultak játékot,ruhát,könyvet stb.Tetszett az ötlet !Nálunk is sokan örülnének neki.Ingyenes parkolás a strand mellett.
Bad Mergentheim

Szörnyű hőség volt ezen a napon. A strandra menekültünk.Itt volt a beállóhely is. Üdülőkörzet lévén,8 Eu.ami kedvezményeket adott a városi programokra. Az áram a szokásos 1 Eu. szinte az egész régióban.

Weikersheim a Tauber folyó partján csendes kisváros. A belvárosban dijmentes parkolás!Kellemes sétát tettünk majd tovább mentünk Creglingenbe.Itt is csak rövid ideig tartózkodtunk.

Rothenburg a Tauber völgyben mesebeli város.Meghökkentő szépségű.Látni kell !A japánok tömegével nézik,fotozzák.Az óvárost 33 toronnyal középkori bástya veszi körül.Itt egy bev.kp .parkolójában hagytuk a lakót mert az ingyenes beállót a városmagtól távolinak találtuk.

Dinkelsbühl a következő meglepetés.Megkerestük a campinget.Szép erdei környezetben,minden igényt kielégit.Tó,horgászás,minden ami a kellemes kikapcsolódáshoz kell.Ár.:21Eu/nap.

A város a Wörnicz partján épült 1270- ben.Magas falak,bástyatornyok védték,1000 éve minden fennmaradt.Nem tudtuk eldönteni ,hogy melyik tetszik jobban.Az előző v. ez? Németország legszebb késő gótikus csarnoktemploma mellett 2 órára ingyenesen parkolhattunk.A szélvédőhöz papír jelzőórát tettünk,hogy mikor álltunk be. Oldtaimer találkozó volt,a hangulatot cantry zene emelte.Csodálatos napunk volt.

Nördlingen a kör alakú város a XIV. sz.ból.A favázas őrjárati folyosót 1 óra alatt körbejártuk.Magasan fut körbe a város felett.Öt főutca a városkapu felé,középen a gótikus templom renoválás alatt,felállványozva.Szépek a favázas házak. Itt a város szerkezetének építése érdekes,egyedülálló.

A beálló tökéletes volt,3 percre a Baldinger kaputól./Minden kapunak neve van/ Tiszta ,rendes környezet,ingyenes,ivóvíz a mosdóból,szennyvíz ürítés megoldható,csak az áram 1 Eu.Kb. 20 lakóautó éjszakázott ott 2 autóbusszal. Korlátlan ideig lehet ott parkolni.É 48 fok 51’ 19” K10 fok 29’04”

Harburgot a folyó fölé magasodó vár teszi híressé.Csak elmentünk mellette.

Donauwörtbe mentünk.A Duna és a Wörnicz folyó között van az ingyenes 5 napos tartózkodásra jog. parkoló.Csak áramot kell fizetni.Cim:Festplatz Neue Obermayer str.2.

Romantikus,oromfogazatos paraszt reneszánsz belvárosában minden órában harangjáték van.

Lansberg am Lech a bajor felvidék kapuja.Elragadó város.Lech mezején szenvedtek vereséget a kalandozó magyarok I. Ottó n. római császártól.A folyón átívelő gyalogos hídon is elérhető a város a beállótól.Itt is minden a régmúltat idézi.Érdemes megnézni.
É.47 fok48’ 32” K.10 fok53’54” Ár automatából 1 Eu/éj + áram Egy új létesitmény.

Schongaut a dombtetőre épült várost, esőben néztük meg.Már olyan sok szépet láttunk,hogy ezt lazábbra vettük.A zivatarfelhő elkísért bennünket

Hohenschwangauba a sárga sz. bajor krályi vár alatti parkolóba. Ár:.Sz.gk 4.50 Eu,lakóa.7 Eu.egész napra. Nekünk sikerült a kisebb tarifát fizetni

Neushwansteinbe autóbusszal mentünk a királyi kastélyt megtekinteni.Felejthetetlen volt.A Máriahíd egy vízesésen ível át,impozáns látvány innét a kastély.Szűk erdei sétáló utakon lehet megközelíteni,gyönyörű kilátás a tavakra.A belső udvarig a kastély megtekintése dijmentes,a belső rész 9 Eu.

Füssenben nagy a választék a beállókban.É47 fok34’59” K10fok 42’12” A szomszédságban több bev.kp.Ár: hely+ áram 14 Eu ,zuhanyzási lehetőség .A városba kerékpárút vezet.Érdemes megnézni a magas várat.Itt irták alá 1725-ben a füsseni békét .Ausztriát érintve

Garmisch-Partenkirchenbe mentünk.A Wankbahn ülőfelvonó állomásánál van a beálló.Az előzőhöz hasonlóan 14 Eu.Minden szolgáltatás megtalálható.Az árhoz kedvezmény jár.Belépők több helyre,ingyenes helyi közlekedés autóbusszal ui. a beálló 20 percre van a várostól.

A Zugspitzre fogaskerekűvel majd függő kabinnal lehet feljutni. 47Eu/fő.retur.Verőfényes időben utaztunk,rengetegen voltak pedig a második járattal mentünk. 2964 méteren lélegzetelállító a látvány az oszták és bajor alpokra.

Tirolban Brixenthalban régi barátaink sportszergyártó üzemét látogattuk meg.A technika ámulatba ejtett minket,de jó volt újra látni a síparadicsom vidékét nyáron.Ismét Bajorország,

Bad Reichenhall Itt is jó a beálló a Saalach folyó partján.Ez is üdülőövezet.Az ár 13 Eu.Sok a látnivaló errefelé.Mi már igyekeztünk hazafelé .Tettünk egy kis kitérőt LMC javaslatára a megadott koord.szerint.

Gloggnitzba a csokigyár soopjában bevásároltunk a torta és sütikészítés alapanyagaiból,isteni csokikból, éppen akciós áron.

Összegezve!Tartalmas kirándulás volt,talán 3 hét kellett volna hozzá.Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt az útvonalat,Németország szereti a lakóautósokat és kedvükbe jár.MaMi