Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

Meglátogattuk a Cserkeszőlői kempinget és fürdőt.


Martfüi találkozó után,mivel már nem nagy távolság ujból meglátogattuk a kempinget.Tavaly Lipi születésnapján jártunk ott és nagyon megtetszett a fürdő vize és különösen az,hogy együtt van a kemping a fürdővel.
A kemping szép fás,kijelölt parcellák /számozott/ csak egy részében van.
Három szociális helyiség található,ebből egyik ujabb épitésü,jól felszerelt és mindenütt tisztaság van.
Egy hetet töltöttünk ott,nagyon jól éreztük magunkat,az idő is kegyes volt hozzánk,végig napsütés,mindennap madárfüttyre ébredtünk.
A kiemelt országos jelentőségü gyógyfürdő 2010.novemberére egy uj fedett fürdőkomplexummal bővült 3 szinten,6 db uj medencével 1200 személyes öltözővel,700 négyzetméteres pihenő galériával,büfével.
Óriáscsuzda,sodrofolyosó,tanmedence,gyermek pancsoló.
Rendkivül szép az egész,a szinharmónia csodálatos.
A kinti medencék is bővültek egy 300 négyzetméteres gyógyvizes medencével.
A fürdő területén több vendéglátóegység,2 db önkiszolgáló étterem,nagyon szép ,mindennap változó menüvel,kedvező árakkal.

A kemping szállásdija:
/felnőtt/ fürdőbelépővel 1700 Ft
/gyermek/ 1250 Ft
Lakóautó 1300 Ft
számozott hely 1400 Ft
Áram 700 Ft
Kutyadij 500 Ft
Idegenforg.adó 350 Ft /18 év alattiaknak nem kell /

Vengégházak is vannak,aki nem lakóval megy.
Mindenkinek csak ajánlani tudom e szép komplexumot.
Tettem fel pár képet is az albumomba.

2011.május 2. Riviera


Beküldve: 2019 nov. 10 17:58 írta NagyPapa #55555
NagyPapa profilkép
Ducius írta:
Döme írta:
Tippeket szeretnék kérni ilyenkor is üzemelő gyógyfürdős kempingekről, ahol nincs külön fürdőbelépő, és közvetlen átjárás van a fürdőbe, valamint téliesített a vizesblokk. Bp. 160 km-es vonzáskörzetéből.
(Túrkeve, Füzesgyarmat, Tiszakécske, Kerekdomb, Ráckeve, Kiskőrös. Ezeket ismerjük már)
Az elkövetkező hétvégék változatos és minőségi eltöltéséhez. :-)
Köszönöm!

Hali!
Mi is " cserkések" voltunk.....Próbáljátok ki a Ceglédi gyógyfürdőt ..múlt vasárnap kipróbáltuk....jó a kemping, ugyan a gyógyfürdő jóval kisebb- (télen), de a környék szép...Ha jó minőségű kemping és gyógyfürdő combóra vágysz...-az Agárdi gyógyfürdőt és kempinget ajánlom!

Az Agárdi Kemping nem jó ajánlás, mert szeptemberben bezárt!
Ami 160 Km vonzáskörzetbe a már megtekintetteken túl még belefér az, Kiskunmajsa, Komárom, és valóban még Cserkeszőlő. De nem elvetendő ajánlat még Kisújszállás/Kumánia, vagy akár Karcag sem!
:meghajol
Beküldve: 2019 nov. 06 22:55 írta Andy68 #55548
Andy68 profilkép
Mi, (Orosháza) Gyopárosfürdőt találjuk egy jó megoldásnak, mivel a kemping már bent van a fűrdő területén.
Beküldve: 2019 okt. 23 19:03 írta Ducius #55503
Ducius profilkép
Döme írta:
Tippeket szeretnék kérni ilyenkor is üzemelő gyógyfürdős kempingekről, ahol nincs külön fürdőbelépő, és közvetlen átjárás van a fürdőbe, valamint téliesített a vizesblokk. Bp. 160 km-es vonzáskörzetéből.
(Túrkeve, Füzesgyarmat, Tiszakécske, Kerekdomb, Ráckeve, Kiskőrös. Ezeket ismerjük már)
Az elkövetkező hétvégék változatos és minőségi eltöltéséhez. :-)
Köszönöm!

Hali!
Mi is " cserkések" voltunk.....Próbáljátok ki a Ceglédi gyógyfürdőt ..múlt vasárnap kipróbáltuk....jó a kemping, ugyan a gyógyfürdő jóval kisebb- (télen), de a környék szép...Ha jó minőségű kemping és gyógyfürdő combóra vágysz...-az Agárdi gyógyfürdőt és kempinget ajánlom!
Beküldve: 2019 szept. 03 13:05 írta MaNa #55334
MaNa profilkép
Mi is voltunk Cserkén múlt hétvégén, a következőket tapasztaltuk > A helyet vadászni kellett, mert zsúfolásig tele volt. Minden náció és + gyermek táboroztatás is volt a kempingben, nem is egy csapattal. Egyre több fix sátorhelyes is van, a recepciótól hosszú sorban csak ezek vannak.

Szerintem a kemping és a fürdő vendégforgalma is jócskán túlhaladta a kapacitása határait, sajnos ez a medencék vizén is meglátszott.

Tény, hogy a fürdőn kívül nem sok minden üzemel, vannak bezárt üzletek.

Ami a legnagyobb csalódás volt, hogy a Termál étterem is elvesztette régi dicső fényét, pedig nagyon jó volt a konyhája hosszú évekig. Most a hétvégi svédasztallal próbálja kiszolgálni a tömeget, sajnos mind a három napon ugyanazzal a szegényes választékkal, még arra sem fordítottak gondot, hogy legalább az ételek felét megváltoztatták volna, és a minősége sem vonzó.
Próbál konkurenciát állítani a kinti bogrács büfének, a Termál étterem kertjében felállított egy pultot, és az alól egy bográcsból árulta a pacalt, ami szintén kb. 3 napos lehetett, vasárnap már szinte fekete gusztustalan volt.

A fentiek miatti tanulság az, hogy nyáron csúcsban nem kell odamenni, egyébként is Cserkének az a nagy előnye, hogy esőben is van fedett medence választék, szóval a tavaszi-őszi szezon talán célszerűbb lesz a jövőben.
Beküldve: 2019 júl. 21 22:41 írta Döme #55204
Döme profilkép
Hosszabb kihagyott időszak után ismét ellátogattunk Cserkére. Hát azt kell mondjam, hogy a település hanyatlik! A főszezon derekán bezárt büfékbe, üzletekbe botlottunk.(a centrumban 4-5 üzl. helység is zárva, köztük a nagy COOP- is) ez sok jót nem jelent.
A kemping és a fürdő rendben van (leszámítva a sitt kupacokat, ami átmenti dolog csak az építkezés miatt) viszont hétvégére is csak kb. 75%- ra telt meg, és ha az üresen álló telepített, de üresen álló lakókocsikat is beleszámolom akkor kb. fél házas! Ezt a recepciós is mondta, hogy nem értik, de ilyenkor többen szoktak lenni....
Lengyel és germán kempinges elvétve (ez nem is baj, mert az egyik hangosan óbégat, a másik meg pofátlanul pökhendi) :-) de a fürdő területén minden, de minden kiírva germánul, legalább akkorában, mint a magyar felirat. Arra a mennyiségű emberre ez felesleges. A régebbi lehúzós balatoni korszakot juttatta ez eszünkbe. Az 500 Ft-os IFA kicsit túlárazott ott azon a környéken, amit csak agyig szétgyilkolt utakon lehet megközelíteni, de összességében jó volt ott lenni újra.
Pár éve Jászapátinál láttuk ugyanezt a folyamatot, az mostanra jól lecsövesedett, meg tele van indiánnal, remélem itt észbe kapnak, és nem engedik, hogy ez megtörténjen.
Beküldve: 2018 jan. 03 10:03 írta Nyomi #51988
Nyomi profilkép
bocsi talán elkerülte a figyelmedet a gyerekmedence közvetlenül a kerek élménymedence mellet a belső térben. Így fürdőzésre igazán van lehetősége szülői felügyelettel a gyerekeknek. A közösségi helység pedig sok egyébre ad lehetőséget FOLYAMATOSAN a találkozó idelye alatt.
:)Srychy írta:
Kerti írta:
NagyPapa írta:
Most -tartok tőle, illetve inkább remélem utoljára- még Cserkén lesz a "Mikulás Találkozó", de jövőre Én személy szerint mindenképpen Karcagot preferálnám!

Majd meglátjuk, az fogja eldönteni, hogy hova megy a "Mikulás"!!

Oda lesz jövőre szervezve a találkozó is!!
:rohog :rohog :smt204 :sorry

Én nem voltam még Karcagon, ezért nem tudok véleményt mondani róla.
Ha van annyi lehetőség a gyerekek számára mint Cserkén, akkor mehetünk. Mind a medence, mind a közösségi helységben található rengeteg játék csúszda, stb tekintetében.
Mert ugye a Mikulás róluk szól leginkább. ;)

Szerintem Karcag, összejövetelekre, bulira messze a legjobb hely, de a Mikulásbuli tényleg a gyerkőcökről szól és valljuk be, Karcag télen semmit sem nyújt a gyerekeknek.
Beküldve: 2018 jan. 03 08:47 írta Srychy #51986
Srychy profilkép
Kerti írta:
NagyPapa írta:
Most -tartok tőle, illetve inkább remélem utoljára- még Cserkén lesz a "Mikulás Találkozó", de jövőre Én személy szerint mindenképpen Karcagot preferálnám!

Majd meglátjuk, az fogja eldönteni, hogy hova megy a "Mikulás"!!

Oda lesz jövőre szervezve a találkozó is!!
:rohog :rohog :smt204 :sorry

Én nem voltam még Karcagon, ezért nem tudok véleményt mondani róla.
Ha van annyi lehetőség a gyerekek számára mint Cserkén, akkor mehetünk. Mind a medence, mind a közösségi helységben található rengeteg játék csúszda, stb tekintetében.
Mert ugye a Mikulás róluk szól leginkább. ;)

Szerintem Karcag, összejövetelekre, bulira messze a legjobb hely, de a Mikulásbuli tényleg a gyerkőcökről szól és valljuk be, Karcag télen semmit sem nyújt a gyerekeknek.
Beküldve: 2017 nov. 24 07:26 írta Parejgabi #51669
Parejgabi profilkép
Szia,
November elején voltunk,a barlangfürdős belépőt vettük,és vettünk áramot is,direkt megkérdeztem a pénztárostól ,hogy kimehetünk e a lakóhoz úgy, hogy nem kell megint jegy ,azt mondta nyugodtan.De a barlangfürdő ,és a strandfürdő között ha közlekedsz azt sem feltétlenül kell a strandon keresztül ,mi a parkolón keresztül jártunk nem szólt senki. Üdv
Beküldve: 2017 nov. 23 21:51 írta woodoopilot #51668
woodoopilot profilkép
Parejgabi írta:
viszont szerintem cserkénél meg Demjén jobb fürdési szempontból.Igaz kemping nincs de a parkolás ingyenes,és 2ezer forintért áramot is adnak,és a belépővel nyugodtan lehet ki be mászkálni a fürdőböl a lakóhoz..

Amikor legutóbb voltunk Demjénben, azt mondták, a jeggyel csak egyszer mehetünk csak be. Igaz már este érkeztünk, de nekem úgy tűnt, a ki-be járkálást nem engedik meg. Pedig a kedvenc helyünk volt régebben, de így, hogy ha kijövünk, nem mehetünk vissza, már annyira nem tetszik...
Beküldve: 2017 nov. 22 14:31 írta Kerti #51664
Kerti profilkép
NagyPapa írta:
Most -tartok tőle, illetve inkább remélem utoljára- még Cserkén lesz a "Mikulás Találkozó", de jövőre Én személy szerint mindenképpen Karcagot preferálnám!

Majd meglátjuk, az fogja eldönteni, hogy hova megy a "Mikulás"!!

Oda lesz jövőre szervezve a találkozó is!!
:rohog :rohog :smt204 :sorry

Én nem voltam még Karcagon, ezért nem tudok véleményt mondani róla.
Ha van annyi lehetőség a gyerekek számára mint Cserkén, akkor mehetünk. Mind a medence, mind a közösségi helységben található rengeteg játék csúszda, stb tekintetében.
Mert ugye a Mikulás róluk szól leginkább. ;)
Beküldve: 2017 nov. 22 13:34 írta NagyPapa #51663
NagyPapa profilkép
Parejgabi írta:
Sziasztok.
Ráckevével nem sokat veszítettetek,mert a fürdő elég kicsi,télen nincs csúszda,a szauna rész is kicsi....nem nagy szám.Ennél tényleg jobb cserke....viszont szerintem cserkénél meg Demjén jobb fürdési szempontból.Igaz kemping nincs de a parkolás ingyenes,és 2ezer forintért áramot is adnak,és a belépővel nyugodtan lehet ki be mászkálni a fürdőböl a lakóhoz.A barlangfürdő szombaton este 10ig van a fürdő éjjel 2ig,van csúszda szauna sószoba,étterem,büfé.Igaz azt nem tudom ,hogy van e külön hely ahol rendezvényt lehet tartani.Üdv mindenkinek.

Ismerjük Ráckevét, a klubunk már tartott ott többször is találkozót, arra, mármint találkozóra nem rossz az a hely sem, most a tulaj nagyot akart fogni rajtunk, de hoppon maradt, mert mi nem hagytuk magunkat..

Karcagon Gabi ezek szerint Te még nem voltál, így nem tudod, hogy egy mintaszerű közösségi hely van ott, négy kompletten felszerelt konyhával!
Cserkével ellentétben a fürdőben nem ugrálnak a hátadon, nem fröcskölnek, ...Hajnalban is már mehetsz fürödni..
Korlátlan fogyasztású, kitűnő kajákat adó étteremmel...Mindezt 990.- Ft/fő pénzecskéért...

Demjénen is sokat vagyunk, de hideg időben nem szerencsés, mert nem tudsz hova menni, összejönni.
A villanyon kívül egyébként, olyan, mintha biwakolnál...

Az út túloldalán levő étterem is a nyitás és azt követő években volt igazán jó, ma már csak elmegy... kicsi a forgalma.. tán ez miatt nem fejleszt, minden olyan, mint közel tíz éve volt....

A fürdő kiváló, kissé, (nagyon) drága a barlangfürdő, de a benti ellátás sem a legjobb sajnos..

Nyáron már egyre több jó hely van, csak így télre szűkül be a kínálat.

Most -tartok tőle, illetve inkább remélem utoljára- még Cserkén lesz a "Mikulás Találkozó", de jövőre Én személy szerint mindenképpen Karcagot preferálnám!

Majd meglátjuk, az fogja eldönteni, hogy hova megy a "Mikulás"!!

Oda lesz jövőre szervezve a találkozó is!!
:rohog :rohog :smt204 :sorry
Beküldve: 2017 nov. 22 12:30 írta repi #51662
repi profilkép
Döme írta:
Így korlátlanul szambázhatunk ki be.

hurrá hurrá

Szamba :smt204 by Döme

Beküldve: 2017 nov. 22 12:19 írta Döme #51661
Döme profilkép
Az a kialkult "termálkempingezős" szokásunk, hogy olyan helyre megyünk, ahol nincs külön fürdőbelépő, és lehetőleg egybe legyen épülve a kemping a fürdővel. Így korlátlanul szambázhatunk ki be.
Olyan étterrmbe sem járok, ahol külön fizetni kell a tányérhasználatért... Ez számomra ennyire egyszerű.
Cserke jó hely ez vitám felüli. Ha simán emeltek volna napidíjat, talán fel sem tűnik, sőt szinte biztosra veszem, hogy az éves mérleg is pozitívabb. Ők ezt az utat választották, ezt tiszteletben kell tartani.
Naívan meg voltam győződve, hogy a nagy tali után kicsit konszolidálódik a helyzet. Ebben tévedtem....
Felesleges emiatt kirántani a cipőmből, én értem a klubszintű megrendezhetőséget is, meg általában fel is fogom a leírtakat.
:-)
Addig jó amíg tudunk válogatni!
PEACE
Beküldve: 2017 nov. 22 11:35 írta Parejgabi #51659
Parejgabi profilkép
Sziasztok.
Ráckevével nem sokat veszítettetek,mert a fürdő elég kicsi,télen nincs csúszda,a szauna rész is kicsi....nem nagy szám.Ennél tényleg jobb cserke....viszont szerintem cserkénél meg Demjén jobb fürdési szempontból.Igaz kemping nincs de a parkolás ingyenes,és 2ezer forintért áramot is adnak,és a belépővel nyugodtan lehet ki be mászkálni a fürdőböl a lakóhoz.A barlangfürdő szombaton este 10ig van a fürdő éjjel 2ig,van csúszda szauna sószoba,étterem,büfé.Igaz azt nem tudom ,hogy van e külön hely ahol rendezvényt lehet tartani.Üdv mindenkinek.
Beküldve: 2017 nov. 22 06:59 írta NagyPapa #51658
NagyPapa profilkép
Kerti írta:
Döme írta:
Látom a Mikulás tali beharangozóban, hogy Cserkén remegnek azért a kxxxxxxtt távozásnapi fürdőbelépőért.... :evil: Tehát konstatálhatjuk, hogy semmi változás nem történt végül. Hát jó, legyen így!
Úgyis szívesebben látnak a környék télen is nyitva tartó kempingjeiben hurrá hurrá hurrá

Az autópályamatricás hozzászólásodnál nekem nagyon tetszett, az érvelésed, hogy kik miért és millyen háttérrel érvelnek a pár ezer forintos költségen. Itt most pont erről van szó, ráadásul nem is teljesen, mert ha egy napot kihagysz, akkor át lehet vinni. Ez szerintem korrekt.

Cserkeszőlő, véleményem szerint megtesz mindent, hogy náluk rendezzük a találkozónkat. Jelenleg még mindig Ő biztosítja a legjobb árakat és feltételeket, ahhoz képest, hogy milyen kempingel és fürdővel rendelkezik. Volt, hogy nem megfelelő árakat és feltételeket biztosított, ezért más utat kerestünk, de ezt később korigálta, hogy visszatérjünk. Ezt értékelni kel!
Sokat küzdünk a kempingekkel, és megpróbáljuk a legjobbat kihozni a résztvevőknek, de ez nem mindig publikus.

Téli találkozó kapcsán kerestünk már más kempingeket is ahol például Ráckeve 60.000 Ft-ot kért naponta a közös helységért, Martfű pedig 10.000 Ft-ot óránként, stb! Szóval Cserkeszőlő messzemenőkig a legjobban áll ahhoz, hogy találkozót szervezzünk hozzájuk, hiszen Ők bármikor szervezünk találkozót, ingyen biztosítják a közösségi helységet, és mellette még egyéb jelnetős kedvezményt is adnak. Természetesen mindenhol vannak problémás dolgok, de szerintem összességében kell nézni a dolgokat és abban jelenleg Cserkeszőlő nagyon is jól áll!

Ha pedig a távozás napján ki kell fizetni a fürdőbelépőt, gondolj arra a mondatodra amit az aztópályamatricásnál mondtál, amivel én teljes mértékig egyet értek.

:meghajol

Összességében egyet értve az általad leírtakkal, meg szeretném jegyezni, hogy télre, akár egy mikulás találkozóra KARCAG toronymagasan alkalmasabb, a fürdőjével együtt egyrészt mikulás találkozónak és téli látogató helynek.
Az árakról pedig ne is beszélgessünk a Cserkén kapott kedvezményekhez képest.....
Mi nem csoportos kedvezménnyel, mint amit egy tali-nál adnak, fizettünk kutyástul, 4,100.- HUF pénzt naponta!!!
:smt208 :sir :meghajol
Beküldve: 2017 nov. 22 05:45 írta repi #51657
repi profilkép
Döme írta:
Látom a Mikulás tali beharangozóban, hogy Cserkén remegnek azért a kxxxxxxtt távozásnapi fürdőbelépőért.... :evil: Tehát konstatálhatjuk, hogy semmi változás nem történt végül. Hát jó, legyen így!
Úgyis szívesebben látnak a környék télen is nyitva tartó kempingjeiben hurrá hurrá hurrá

Pontosítanék! Távozás napjára (Vasárnapa) csak akkor jár a fürdőbe az ingyenes belépő ha az érkezés napján ( Pénteken) nem vetted igénybe a fürdőt.

:ny :sorry
Beküldve: 2017 nov. 21 22:26 írta Döme #51656
Döme profilkép
Azért nem szeretnék mélyebb vitába ebben belemerülni, mert az almát hasonlítjuk a körtéhez. A pálya matricánál egy kiskapu kijátszása a mozgatórugó, a kempingnél meg (és szerintem sokunk véleményét írom ide) egy plusz lehúzási tétel, amit ha nem így tálalnak hanem simán jobban emel árat, akkor nem böki ennyire szemen az embert :-) Személy szerint Ráckevén sosem jártam, se Martfűn, de a számaik borzasztóak az tény!
Matricánál van két lehetőséged, vagy pályázol, vagy nem. ennyi. Monopolhelyzet. A kemping viszont versenyszféra, viszonylag sok alternatívával. Én nagyon szeretem Cserkét, és mennék is, de inkább más helyekre megyünk addig, amíg ez a számomra elvi szinten nehezen lenyelhető tétel szerepelni fog.
Viszont lenne egy javaslatom: Hogy ne borzoljam a kedélyeket, meg ne aknázzam a találkozó sikerét (ezért sem oda írtam), ezt az utolsó két hozzászólásomat inkább töröld ki! :-) Majd később visszatérünk rá max. és lehúzzuk a keresztvizet a kempingről virtuálisan! :D
Beküldve: 2017 nov. 21 22:08 írta Kerti #51655
Kerti profilkép
Döme írta:
Látom a Mikulás tali beharangozóban, hogy Cserkén remegnek azért a kxxxxxxtt távozásnapi fürdőbelépőért.... :evil: Tehát konstatálhatjuk, hogy semmi változás nem történt végül. Hát jó, legyen így!
Úgyis szívesebben látnak a környék télen is nyitva tartó kempingjeiben hurrá hurrá hurrá

Az autópályamatricás hozzászólásodnál nekem nagyon tetszett, az érvelésed, hogy kik miért és millyen háttérrel érvelnek a pár ezer forintos költségen. Itt most pont erről van szó, ráadásul nem is teljesen, mert ha egy napot kihagysz, akkor át lehet vinni. Ez szerintem korrekt.

Cserkeszőlő, véleményem szerint megtesz mindent, hogy náluk rendezzük a találkozónkat. Jelenleg még mindig Ő biztosítja a legjobb árakat és feltételeket, ahhoz képest, hogy milyen kempingel és fürdővel rendelkezik. Volt, hogy nem megfelelő árakat és feltételeket biztosított, ezért más utat kerestünk, de ezt később korigálta, hogy visszatérjünk. Ezt értékelni kel!
Sokat küzdünk a kempingekkel, és megpróbáljuk a legjobbat kihozni a résztvevőknek, de ez nem mindig publikus.

Téli találkozó kapcsán kerestünk már más kempingeket is ahol például Ráckeve 60.000 Ft-ot kért naponta a közös helységért, Martfű pedig 10.000 Ft-ot óránként, stb! Szóval Cserkeszőlő messzemenőkig a legjobban áll ahhoz, hogy találkozót szervezzünk hozzájuk, hiszen Ők bármikor szervezünk találkozót, ingyen biztosítják a közösségi helységet, és mellette még egyéb jelnetős kedvezményt is adnak. Természetesen mindenhol vannak problémás dolgok, de szerintem összességében kell nézni a dolgokat és abban jelenleg Cserkeszőlő nagyon is jól áll!

Ha pedig a távozás napján ki kell fizetni a fürdőbelépőt, gondolj arra a mondatodra amit az aztópályamatricásnál mondtál, amivel én teljes mértékig egyet értek.
Beküldve: 2017 nov. 21 21:17 írta Döme #51653
Döme profilkép
Látom a Mikulás tali beharangozóban, hogy Cserkén remegnek azért a kxxxxxxtt távozásnapi fürdőbelépőért.... :evil: Tehát konstatálhatjuk, hogy semmi változás nem történt végül. Hát jó, legyen így!
Úgyis szívesebben látnak a környék télen is nyitva tartó kempingjeiben hurrá hurrá hurrá
Beküldve: 2017 okt. 26 00:28 írta Srychy #51373
Srychy profilkép
NagyPapa írta:
Srychy írta:
Nos...
Most voltunk először Cserkén.
Nekünk nem lesz a kedvencünk.
A kinti strand kiváló. De mi a termálokat ősszel látogatjuk.
A benti, illetve a fedett nem jó. Nincs szellőzés, párás. A szellőzők körül penészes, ami jelzi, hogy gond van...

Az úszómedence mélysége kicsi. A fedettből kivezető kinti medence huzatos. Nagyon melléfogtak az építők. Talán a gyerekrészleg megfelelő, de azt érthető módon nem próbáltam.

A Buli nagyon jó volt, a társaság miatt máskor is elmegyünk, de privátban a fürdő nálam a közepes minősítést kapta.
Sajnálom....

Ezek szerint nem nézted meg a kinti igazán mély -télen is kellemes hőfokú- úszómedencét sem, valamint a kinti 5 db gyógyvizes különböző hőfoku gyógymedencéket.
Ezek felfedezése, ismerete árnyalta, javította volna az összképet.
Mi általában csak a külső medencékbe szoktunk járni, mert ott van 33-36-38-40 fokos is...
Azért messze nem annyira rossz Cserke! Csak a bentiek alapján itélni....
:meghajol
De megnéztem. láttam minden medencét. A kinti rész nagyon jó, talán az ország legjobb strandja.
Be mint mondtam, mi inkább bent szeretünk lenni...
:)
Beküldve: 2017 okt. 25 20:04 írta NagyPapa #51370
NagyPapa profilkép
Srychy írta:
Nos...
Most voltunk először Cserkén.
Nekünk nem lesz a kedvencünk.
A kinti strand kiváló. De mi a termálokat ősszel látogatjuk.
A benti, illetve a fedett nem jó. Nincs szellőzés, párás. A szellőzők körül penészes, ami jelzi, hogy gond van...

Az úszómedence mélysége kicsi. A fedettből kivezető kinti medence huzatos. Nagyon melléfogtak az építők. Talán a gyerekrészleg megfelelő, de azt érthető módon nem próbáltam.

A Buli nagyon jó volt, a társaság miatt máskor is elmegyünk, de privátban a fürdő nálam a közepes minősítést kapta.
Sajnálom....

Ezek szerint nem nézted meg a kinti igazán mély -télen is kellemes hőfokú- úszómedencét sem, valamint a kinti 5 db gyógyvizes különböző hőfoku gyógymedencéket.
Ezek felfedezése, ismerete árnyalta, javította volna az összképet.
Mi általában csak a külső medencékbe szoktunk járni, mert ott van 33-36-38-40 fokos is...
Azért messze nem annyira rossz Cserke! Csak a bentiek alapján itélni....
:meghajol
Beküldve: 2017 okt. 25 18:48 írta Srychy #51369
Srychy profilkép
Nos...
Most voltunk először Cserkén.
Nekünk nem lesz a kedvencünk.
A kinti strand kiváló. De mi a termálokat ősszel látogatjuk.
A benti, illetve a fedett nem jó. Nincs szellőzés, párás. A szellőzők körül penészes, ami jelzi, hogy gond van...

Az úszómedence mélysége kicsi. A fedettből kivezető kinti medence huzatos. Nagyon melléfogtak az építők. Talán a gyerekrészleg megfelelő, de azt érthető módon nem próbáltam.

A Buli nagyon jó volt, a társaság miatt máskor is elmegyünk, de privátban a fürdő nálam a közepes minősítést kapta.
Sajnálom....
Beküldve: 2017 okt. 25 09:01 írta Sityubácsi #51368
Sityubácsi profilkép
TEEE kis naiiiiv......
Beküldve: 2017 okt. 24 17:20 írta Döme #51364
Döme profilkép
Azért remélem azok után, hogy a hétvégére megtöltöttük a sztyeppét a fürdőtől nyugatra, a vezetőség elgondolkozik kicsit az idei változtatások eredményeiről... :D
Sokunknak egy hallgatólagos szabályozás enyhítés is elegendő lenne, hogy visszaszokjunk ősztől-tavaszig. :-)
Beküldve: 2017 máj. 17 23:01 írta nemo25 #50083
nemo25 profilkép
MaNa írta:
Hát nagyon köszi, ez máris elég volt ahhoz, hogy arra kanyarodjunk valamikor, talán van bicikliút is?
nemo25 írta:
MaNa írta:
Mesélj, milyen más szórakozási lehetőség van még Gyomaendrődön, érdekelne, majd azért 1x lehet, hogy arra megyünk. Köszi
nemo25 írta:
Azért azt tegyük hozzá, hogy Gyomaendrődön, számtalan más szórakozási lehetőség is van, míg Cserkén, ezen lehetőségek, erősen korlátozottak.

Kner nyomdaipari múzeum, Endrődi Tájház, Gyomai Tájház, A Hármas Körös ártere, amerre a szem ellát ( gyalog, kerékpárral, remek túralehetőségeket kínál, igen gazdag vadvilággal) , Az endrődi Körös hídtól a Berettyó felé haladva a gáton, található a madárrezervátum, A holtágak sokasága, ahol bőséggel fogható hal, amennyiben pecázni támad kedved, A gyomai Hősök útja, ahol annyi hársfát ültettek az I. világháborúban elesett hősök emlékére, ahány gyomai katona életét vesztette a háború során, Körös összefolyás, ahol a Kettős Körös, és a Sebes Körös találkozik ( vadregényesen lenyűgöző!!!) , Dévaványán a Túzok rezervátum, Nagylaposon a Birkacsárda, Sétahajózás a Körösön.

Hirtelen most ezek jutottak az eszembe

Vannak kerékpárutak is, de a gátakon jókat lehet kerekezni. Ezek ugyan nem aszfaltosak, de ha száraz idő van, akkor használhatóak.

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.