2012.junius.Találkozóra érkeztünk. Táborhely: Újlőrincfalva Neptun kikötő.

Szombaton motorcsónakokkal az egykori Óhalász emlékhelyét kerestük meg amelyet az 1876 -os árvíz tarolt le. Vadregényes vízi úton jutottunk ide,a gyönyörű tündérrózsás terület közelében lehetőség volt a hűsítő fürdőzésre is. Feri remek túravezető,mindent elmondott amit a Tisza -tóról illik tudni.

A 3 órás csónakázás után lakóautós társaink finom csirke pörkölttel vártak bennünket amit ezúton is köszönünk. Ez a kirándulás bővelkedett gasztronómiai élményekkel is ,Kata és Tibi szomszédunk marha pörköltje is felejthetetlen volt.
Késő délután ki-ki megtalálta szórakozását,mi Sarudra kerékpároztunk. Megnéztük a 18.sz.-ban épült egyhajós rk. templomát,régi nádfedeles ,tornácos házait.

Vasárnap ismét vízre szálltunk.Poroszló,ÖKO-Centrum édesvízi akváriuma látványos volt.Vizák,nagy harcsák,csukák úszkáltak mellettünk,fölöttünk,a partoldalban vidrák játszottak.Mintha közöttük járkáltunk volna. A 3D-s természet film nagyon szép de rövid volt.

Hétfőre nagyon kevesen maradtunk. Végig a gátkoronán Sarud, Kisköre, Abádszalók érintésével Berekfürdőre mentünk. Ezen a kiránduláson meggyőződhettünk arról,hogy a Tisza-tó világa igazi vadvízország.

A kempingmustrában korábban sok dicsérő szó esett Berekfürdőről. Ezt csak megerősíteni tudom. Nekünk külön élmény volt gyönyörű árnyas parkja, a kempingezők közelében sétáló gólya, a sok madár ,az éneklő sárgarigó ,amit a Dunántúlon ritkán láthatunk,hallhatunk.

Kipróbáltuk Demjén fürdőjét is. Nagy építkezés van ott. Az éjszakai fürdést választottuk, tetszett. Parkolójában van áramvételi hely.Két fő nyugdíjas napijegy és lakóautó árammal 4530.-Ft./nap